Selasa, November 25, 2008

LEGA

Alhamdulillah dah selesai menanda kertas, esok key in markah pula..terasa ringan kepala..


hukhukhuk...tak faham pulak kenapa tetiba entry ni termasuk gambar nasi ayam..

masak..makan...masak..makan...bila nak exercise pun tak tau..
Ini macam kalu ..kepala ringan,badan berat..sapa nak jawab?

5 ulasan:

dilaOHdila berkata...

nasi ayam kak PINT selalu membuatkan aku tak lena tidor bila tertengok entry kak pint malam2 ni.....dugaan tul;-)
kak
ayam rosenya mana dong?:-P

HABIHA69 berkata...

cikgu PinatB ...tu nasik ayam bungkus ke buat sendiri...kalu wat sendiri wahh boler bisnes nih...

akudimar berkata...

hoh...ono sego pitik...
timbang di kekno ayam, baik bagi kat aku....wakakakakaaaa

PINATBATE berkata...

DILA..
rosemary dah beli..lemon pulak tak jumpa..last ku buat nasi ayam jer lah..tunggu!..

HABIHA..
bisnes?alahh...takat masak seperiuk nak bisnes apa..makan anak beranak dah licin..

DIMAR...
ngengenge!!sego pitik katanyaa..

en_me berkata...

ammvoiii, nasi ayam mancongkam tewwww..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin