Rabu, November 12, 2008

DAH NAK CUTI

Lagi dua hari cuti sekolah..ermm..apa program nak buat kat budak-budak ni yer..rasa nak hantar diorang masuk kelas lukisan ..tapi kalau ada kem masa cuti pun bagus juga masukkan kakak dengan abang ni..biar ada aktiviti sikit,tak lah asyik mengadap tv sambil jerit pekik berebut remote..
kat mana nak cari kem ni yer..

8 ulasan:

Quinary berkata...

My brother hantar my 2 nephews to join Kem Ibadah... 16-20 Nov

PINATBATE berkata...

kat mana tu...bagilah detail..

dilaOHdila berkata...

wah x sabar kan nak cuti ni kak. Cuba hantar khemah ibadah ILAH KAMSAH tu. Under Excell training

habiha69 berkata...

ambhoi cikgu itew...dah nak cuti, dholan-dholan areng endi? kulon ngedol?wetan?lor....hik..hik..masak lebih c kit aaa..cuti nie nanti anak murid datang nak makan...Meee Ketam cikgu....happy holidaysss.

aNIe berkata...

Pinatbate...akak pun tgh nak pikir2 antar farhan ke perkhemahan...tapi tak tau lagik...nanti nak cuba surf internet plak dah...

akudimar berkata...

kak pinat...
anto abang blajo silat kak.

muor76 berkata...

ape kate amek cuti laki bini bawak anak-anak p camping... heheheh
lagi afdal kalo aktiviti itu dibuat sekeluarga... anak ade depan mate..

PINATBATE berkata...

DILA..
mahal sangat lah..sorang budak dah 4 ratus..dua orang..? sakit makk..

HABIHA...
memang nak balik ngulon cuti ni ambik mak bapak bercuti kat sini...:)
sesekali kan..takkan asyik anak cucu jer balik kampung, kasi lah atuk ngan embah lepak KL pulak..

DIMAR..
Bagus gak idea tu..tapi tak jumpa guru silat kat area ni..kelas taekwando ngan judo ada lah..

MUOR..
dah selalu sangat buat aktiviti keluarga masa cuti ,sesekali nak bagi budak ni belajar bercampur dengan orang lain..buka minda sikit..:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin