Khamis, November 20, 2008

SABAR...

Tak ada apa-apa makluman pun tetiba bangun pagi buka paip...tak ada air!!
Letih betul kalau tak ada air ni...semua kerja tergendala..
Nak basuh baju tak jadi, nak masak pun tak jadi..




Seharian bergolek depan tv jer budak-budak ni..

5 ulasan:

mazudi berkata...

Jadi tak mandi, tak makan la ni?
Memang susah hidup kalau takder air ni.

HABIHA69 berkata...

Maka..hendaknya kita bersyukurlah ketika adanya air dan janganlah merintih jika terganggu seketika semuanya ada sebab dan musababnya...iklan "AIR" gitew..hik..hik

Femin Susan berkata...

Hi………
Very cool your blog!
Great! Keep writing…….
Good week....
Welcome to my blog....

manlaksam berkata...

Assalamualaikum,
Pak Man nak singgah sekejap saja. Hari ni hari Jumaat jadi sekejap lagi nak ke masjid.
Insya Allah ada masa Pak Man datang lagi. Kalau nampak ada lori putih berhenti kat depan rumah tu....jangan panik. Pak Man lah tu...

PINATBATE berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin