Isnin, November 24, 2008

KAKAK GANTUNG KOMPANG

Minggu lepas kakak dan geng kompang dijemput meraikan pengantin di taman perumahan kami ini.Bersungguh-sungguh kakak tepuk kompang dalam panas..berarak dari depan surau ke rumah pengantin..







Macam biasa..kakak dan geng dapatlah habuan duit dari tuan rumah..selain bawa balik berkat nasi minyak..Alhamdulillah..seronok diorang ni..baju pun orang sponsor..



Harap bersabar yer kak..
Sebagaimana perjanjian yang telah kami buat,kenduri kali ini merupakan yang terakhir kakak join sebab lepas ni kakak kena gantung kompang untuk setahun bagi memberi laluan kepada UPSR..

7 ulasan:

dilaOHdila berkata...

Gantung kompang setahun erk....
tak per kakak lepas exam sok boleh bokak gantung tu kay....
kalau rasa x tahan nak kompang tu ketuk2 lah bagi ilangkan tension. mesti mak kakak paham tu (huhuhu!)

Чикгу Жаве the CJ berkata...

aku tak reti main kompang. berterabur.. kekekekeke

HABIHA69 berkata...

aduhai kakak...sabor je lah yek...UPSR tu lebih penting dan patut diutamakan..cuma Nanti kalu kakak dapat 5 A jgn lupa mintak geng kompang , berkompang-kompangan nang njero omah ..5 hari 5 malam...Nanti Emak sponsor makan-makan...Ustaz setakat baca doa buleh leeer..itu pon kalu dijemputs...hik..hik

PINATBATE berkata...

DILA..
adoyai..nanti mak dia pulak yang naik tension..


CJ..
tak apa lah tak pandai main kompang...kalau pandai nanti habis lah orang lain nak cari makan...dahlah TUKANG PAIP sekarang pun terpaksa resign..CJ punya pasal..


HABIHA..
Mudah-mudahan dapat 5A..tapi mudah-mudahan jangan dibuat kompangan njero omah..mau pengsan mak eyy 5 hari BUDEQ..

akudimar berkata...

hwaaa tereh kakak taboh kompang ye.lepas ni leh kemplingan plak,hohoho...

kak pinat,
ingat anak dara kak pinat tu dah sekolah menengah.

PINATBATE berkata...

DIMAR..
baru abis darjah lima daa...Dia memang tinggi dan agak matang kalau dibanding dengan budak sebaya dia..biasalah...bocah wedok, anak mbarep ..adik-adik eyy ramei...

bna berkata...

kang sy kawin nnt, bleh ah ajak ustazah sekeluarge men kompang.. =)
rindulah kt ustazah..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin