Selasa, November 18, 2008

DAH MALAM TAK MAU TIDUR LAGI


Dah malam pun sibuk nak main lagi..


cakk...baa..





kena marah pasal tak mau tidur..





uuwaaa....alalalaa..



Nangis sekejap jer...

10 ulasan:

HABIHA69 berkata...

amvoi comelnya adik itew..knapa? nangis tuh..kena cubit Cikgu yea..cianz...

Hanim berkata...

ahkak Pinat, jangan le mare....kesian tengok muka dia mencebik kena marah..

KAMATO berkata...

berapa umur sicomel ni

dilaOHdila berkata...

alahai comeynya Hannah bila mewek:-)Kok lambat turuney kak. Opo ngerewangi mak ey gayye kerjo nang ngarep Pc YO (hehehehehe)

mazudi berkata...

Huhu.. cuuute.
Lambat plak rasa anak pompuan aku nak besar ni.

Quinary berkata...

Udah kalo dia tak ngantuk cemana dia nak tido kak pinat hehe

PINATBATE berkata...

habiha..
tak de lah sampai cubit..sergah sikit jer dah mewek..manja tul...


HANIM..
Suka apa muka mencebik gitu...lagi dia mencebik lagi kakpinat ketawa..last dia pun ikut ketawa..


KAMATO..
Genap setahun umurnya 22 Okt lepas..

PINATBATE berkata...

DILA..
hahahaha..ngerewangi tu yang kakpinat geremmm tuu...:)


MAZUDI..
sabar..tak lama lagilah tu...Baby Qistina dah pandai apa sekarang?


QUINARY..
Tu la pasal...masalahnya maknya dah ngantukk...adoyai...

ADIFASHLA berkata...

Ala -la la...kena marah..comei ...mata berair..ala - la- la laaaa...

akudimar berkata...

pemberontakan seorang Hannah...
yeyyyeeehhhh....arrrrrggggggghhhhh.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin