Jumaat, Januari 30, 2009

ZOOM CUTI-CUTI PANTAI TIMUR




Allah ciptakan laut dengan pelbagai khazanah supaya kita sentiasa bersyukur dan mengagungkan ciptaanNYA.

Hannah dah tak takut main pasir kat PCB..masa kat Langkawi hari tu menjerit-jerit bila pijak pasir..

Bawa anak-anak pergi muzium..menghayati sejarah sambil menjimatkan duit..keskeskes..

Pergi Pengkalan Kubur pagi-pagi hari..tuan kedai baru buka pintu kedai..

On de way balik Pengkalan Kubur sempat jeling watt dengan patung raksaksa ni..yoo..ngeri besar nya..


Bukti bergambar kami cuci mata sampai meleleh air mata kat Pasar siti Khadijah..

Pilih kak..pilih..minta abah bayar yer.. fulus mak dah hangus...
Izzah nak naik beca tapi abah kata itu 'teksi' bukan beca..tak jadi naik..hihihik...


Balik pun sempat cuci mata sambil lap cermin mata...lain kali ada rezeki datang lagi...tu pun lepas kumpul duit dua tiga guni..kalau tak nanti putih mata jer...

7 ulasan:

dilaOHdila berkata...

waduh bestnya dolan cam ni kak
nampak ombak tu menarek ajer viewnya
mesti kak pint shoot meniarap nih
shuntek anglenya:-)

pinatbate berkata...

Dila..
tak ada lah sampai meniarap..camera pun camera kotak sabun jer..tak ada muncung panjang..hehehe..

HABIHA69 berkata...

Salam CikguPinatB ittew...Sonoknya jalan-jalan kan...

DrSam berkata...

pantai timur sentiasa menggamit kenangan dan rindu.

en_me berkata...

ammvoiii sakannns, gi ganu kiterr tewww.. ehehe

PINATBATE berkata...

HABIHA..
Memang seronok ustaz..poket jer tak berapa seronok..;D

DrSam..
Uniknya pantai timur..begitu lah..

en_me..
Syekali-syekala gitteww...hekhekhek..

akudimar berkata...

terbayang wajah ceria dan kegembiraan di wajah putra-putri kak pinat...
kak pinat memang menyahut seruan Maria Tunku Sabri...zoom...segala-galanya ada diMalaysia.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin