Khamis, Januari 15, 2009

SUDAH SENGET

Macam senget jer kepala sejak dua minggu buka sekolah ni...mana taknya,bangun pagi awal giler..orang gila pun tak bangun awal macam ni.. lepas tu tengah malam baru tidur..

macam-macam hal kena buat awal tahun ni ...balik kerja tambah urusan kat rumah ni pula tak habis-habis......tu tak termasuk urusan menjelajah satu dunia..masuk dari satu blog ke satu blog....

hhmm..banyak betul urusan hidup kat dunia ni...nampak gaya harus pakai PA gitu..yerk..

10 ulasan:

teachersally berkata...

Keh..keh..keh..senyum Sally baca n3 nih..ingatkan Sally je yg semakin senget!!..ahaks..tp yg plg best..ayat "jelajah dunia" tuh..

Чикгу Жаве the CJ berkata...

hahaha! cikgu2 semua, sila jgn senget benget ye. hehe

PINATBATE berkata...

Teacher Sally
jelajah dunia tu mesti..kalau tak dapat satu hari..lagi dua kali senget...


CJ..
harus lah jangan..nanti murid-murid ikut senget...hahaha

teachersally berkata...

btoll..jelajah dunia tu dah jd agenda wajib harian..

catz_mafia berkata...

Pinatbate,
Tumpang alu...hehe.. Awal-awal tahun dah senget.. akhir tahun mesti tumbang ni..hehe

PINATBATE berkata...

Catz..
Sila..silalah masuk..hehehe
jgn jln menyenget sudah lah..

yanti isa berkata...

sama la kita..sapa kata keja cikgu ni senang woooo...selagi buka mata..keja..keja..keja

PINATBATE berkata...

kakyan..
org tak percaya kakyan...diorg ingat kerja cikgu senang..kerja separuh hari..padahal sampai rumah pun mimpi bunyi loceng ...

akudimar berkata...

ala untun le kak pinat jelajah dunia kat umah je.
gwe kene merempit ke cc dulu baru dpt jelajah.
nk masuk strimix takdak port plak...huhuhu

PINATBATE berkata...

DIMAR..
tak apa..tak lama lagi ada la tu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin