Selasa, Januari 06, 2009

BOTOL SUSU TAK MAIN LAH....

Selepas lebih sebulan bercuti dan Hannah berkepit sepanjang masa, tiba lah saat Hannah terpaksa ditinggalkan .Tak ada masalah sebab Hannah mudah mengikut pengasuhnya tapi yang kesian tu waktu siang langsung tak mahu minum susu dalam botol..dah terbiasa minum susu bawah ketiak mak..lupa teknik nak menyusu botol agaknya..atau mungkin susu tu berbau ibu lembu..hahaha!

Dia sanggup minum air suam aka banyu jarang sampai bercawan-cawan dan bergolek-golek sebelum tidur siang...botol susu dicampaknya macam orang lontar cakera sukan SEA..mujur dia hala ke dinding,kalau hala ke cermin..atau ke muka orang..hhmmm...

Pagi tadi Hannah kena goreng....susu dibancuh dalam cawan..dia minum sruuppp srruuppp ..lepas bangun tidur minta minum lagi...kehkehkeh..tak pasti samaada dia tak sedar yang diminum itu susu atau dia memang tak tau ....


psstt..
Malam ni kita pakat-pakat makan sahur jom..esok 10 Muharram..

4 ulasan:

dilaOHdila berkata...

wah banyaknya mainan Hana....
ada vroomvroom lagi
dah pandai pegang mainan erk...

** lar budak2 pun pandai saiko kak
dia leh x pasan air yang diminum erk
sian Hanna. kalau minum banyu jarang kenyang ke. Nak kena mak dia duk sebelah ajer ni;-)

PINATBATE berkata...

DILA..
bukan setakat pegang mainan..menjahanamkan mainan pun dah pandai..yang banyak-banyak tu bukan Hannah punya..itu harta Ahmad albab yang punyaa..;)

Hannah masih nenen mak....kat rumah langsung tak minum botol..

aNIe berkata...

Hehehe...pandai mak dia cari akal camaner nak bagi dia susu...

Yelah kesian...ida kecik lagi untuk dipisahkan susu ...

HABIHA69 berkata...

Gitulah ragam anak yer Cikgu PinatB...bila nak start sekolah balik, semua pun kena di jadualkan semula..bukan setakat jadual sekolah aje yang baru...Puwasa ker ari nih...alhamdulillah...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin