Isnin, Februari 02, 2009

SYUKUR

Alhamdulillah Izzah dah semakin sihat..dah tak perlu jumpa doktor tiap-tiap bulan lagi macam selalu....yang penting tak lupa makan ubat tiap hari..tapi Izzah sedih..tak dapat selalu jumpa doktor kesayangan dia dan beli macam-macam kat kedai hospital tu..macam tu la pulak..

Sambil tunggu nurse panggil masuk Izzah sempat main sensorang..tak ramai orang hari ni..sekejap jer dah siap..

6 ulasan:

dilaOHdila berkata...

salam kak...
rasa bersyukur atas kesihatan yang sempurna yang telah tuhan berikan pada izzah. Moga izzah terus sihat dan ceria seperti kanakkanak yang lain.
** Wajah izzah sungguh humble. ndahney seronok eyy yo saiki wes iso nguyu2 kak. sayang izzah!

manlaksam berkata...

Pak Man doakan semoga Izzah sihat selalu dah gembira sokmo.

HABIHA69 berkata...

Alhamdulillah...moga-moga Izzah terus ceria, sihat & walafiat selalu....Allahumma la sahla illa ma jaaltahu sahla, Wa anta tajjal huzna iza shik'ta sahla... Amin..

akudimar berkata...

takpelah...besar nanti Izzah akan jadi Dr. Izzah, pakar kanak-kanak...InsyaAllah.

PINATBATE berkata...

Dila..
sekarang appoiment doktor 3 bulan sekali..dia dah waleh makan ubat..selalu nak kena paksa..;(

Pak Man..
terima kasih PakMan..Izzah gembira sokmo..tapi tak boleh nak senyum lebar..gigi dah rongak ..huhu

PINATBATE berkata...

HABIHA..
Jazakallah Ustaz doakan Izzah..

Dimar..
Amiin..Mudah-mudahan tercapai cita-cita Izzah..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin