Khamis, Januari 08, 2009

MEETING SAMPAI PENING

Dah tiga hari berturut-turut mesyuarat ..dari tengahari sampai petang..kepala dah keluar asap..tu belum kira panas kena libas dengan boss tu..

Sabar..sabar...sabar..
Alon-alon anger klakon ikut kata kang JP yang pinter..


9 ulasan:

teachersally berkata...

Haaa..kan Sally dah kata..ni musim cikgu cikgi fenin-fenin lalat..tak ade kroje lain ( cakap slang Perak le kejap ye?..) adyeh..nasib baik esok n lusa cuti..

amboiiii..sedapnye nampak!! hilang fenin kalu dapat semangkuk ni!!

manlaksam berkata...

Pinat,
Kontrol sikit asap tu....jangan biarkan ia berkepul-kepul keluar. Nanti orang ingat naga pulak!

PINATBATE berkata...

Teacher Sally..
sakit kepala boleh baik kalau makan..pastu makan lagi..yeahh...


Pak Man..
Hahaha....Kena libas dengan boss tadi keluar nanah telinga..nasib baik tak keluar bola-bola api ikut mulut...kalau tak betul-betul jadi naga tadikk...;P

teachersally berkata...

uiks..kena libas dgn boss??..

PINATBATE berkata...

Teacher Sally..
hikhikhik... biasa dah kena libas ..teknik mengelak libasan pun dah hafal...boss kami tu kalau melibas pukul rata dia kasi..sabar jer lah..

uikk..terumpat boss sendiri pulak..;P

dilaOHdila berkata...

amboi sedapnya makan
bila nak banjer ni erk cikgu;-)

HABIHA69 berkata...

ha..ha..yang kena libas tulah bakal jadi Guru cemerlang tawun 2009 nanti....kalau tak libas taklah Guru Besar namanya...Cikgu nih Guru kelas ker?

Tanpa Nama berkata...

kami pun sama la...meeting sampai pengsan..

PINATBATE berkata...

Dila..
Insyaallah..ada waktunya nanti..mudah-mudahan..
;p...


HABIHA..
Cemerlang..? huhuhu...Jauh oven dari plug....(jauh panggang dari api)...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin