Isnin, Julai 05, 2010

PANTAI REMIS

Dah laamaa tak berpiknik..sambil jenguk kakak kat asrama di hujung minggu ..apalagi..kami bukalah bekal nasi tepi pantai.

Pantai Remis ni waktu petang tu air surut...tapi ok lah kalau setakat nak duduk makan sambil hirup udara laut. Cerita Pantai remis ada di SINI dan SINI

Irfan di celah-celah bakul makanan..Kakak kata macam sedap jer makan pipi budak ni buat lauk..sampai hati you..:(

budak baju merah ni berlari-lari tepi pantai sambil kejar motor aiskrim mat cool


Yeaa! dapat kejar..tapi..mana pergi kepala pakcik aiskrim ni..?

Makan ..borak..makan..jerit-jerit..makan..nyanyi..makan..
isyy!! berapa banyak makan daaa..

Kentang putar goreng tepung RM2.00 sebiji..rangup dan sedap!

Korek punya korek.. sekali dua-dua menjerit lompat-lompat ..ingat terjumpa harta karun..rupa-rupanya anak ketam daa..kecoh!

Isyy! kakak ni..dah besar pun nak main tiup-tiup belon..meh sini..biar MAK yang tiup pulak..

"abang..abang..napa semua orang sibuk makann jer..tak hirau kat Irfan pun..whouaa!!"

7 ulasan:

dilaOHdila berkata...

irfan yang gebbus...naik gerem acik tengok...
kakpint...pantai remis lar ni dah shuntek erk. ada chalet tak silap kat situh.....
balik kg sokmo tak dan nak singgah aaa....

PINATBATE berkata...

Dila..
petang Ahad very happening lah Dila..gerai jualan pun macam-macam dah..sesekali singgahlah..

sally berkata...

bestkan sekali sekala menghirup udara laut..sambil makan..makan..makan..

CM berkata...

salam..

amboii makin besar,,makin dalam lesung pipit kakak tuu...irfan tu pulak makin besar makin gebu dia berkat isap nenen mak ni,hihihi...

Pak Man laksam berkata...

Seronok nampak nya semua orang.....
Hmmm...makin berisi si kecik tuuu....

kucingorengemok berkata...

syoknyaaa! kalau dapat aiskrim cedok lagi best! (dulu² ada aiskrim potong kepit dengan biskut wafer, skrg dah takde ek?)

PINATBATE berkata...

Sally..
best ! berselera makan..;D

CM..
Irfan sekarang dah campur botol sejak tinggalkan kat rumah nenek Mun..tapi bila balik rumah..errmm..tak boleh bikin kerja ..

pak Man..
seronok !..mak dia yg over seronok..hihi

KOG..
aiskrim kepit roti pun best kan..sekarang ada juga aiskrim wafer tu..tapi jarang jumpalah..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin