Jumaat, Julai 16, 2010

HUJUNG MINGGU YANG SANTAI

Sekejap saja dah tiba hari Jumaat.Sempat singgah kedai buku tengahari tadi..dan hasilnyaa..yeah!


Hujung minggu ni nak lepak-lepak baca buku sambil golek-golek dengan baby Irfan.


Cik kakak sorang ni pun nak kena layan jugak..kuat merajuk ni..ikut perangai mak dia sapa lah tuuu...

5 ulasan:

kucingorengemok berkata...

wardina safiyyah yang itu tu? dia ada tulis buku?

PINATBATE berkata...

yup! wardina yang itu lah..hehehe
nutu tentang pemakanan anak-anak..tips dan pengalaman dia..bestlah buku ni..colorful lagik..siap ada resepi

rezeki berkata...

salam cikgu pinat

golek punye golek , krg terjungkam dgn buku2 sekali hehehe

Rozali berkata...

Assalamualaikum Cikgu Pinat

lepas baca buku
moga Irfan tak lapor lagi

sikakak tu
tak habis dgn bedak nya yg dulu lagi ke
he he

Wassalam

KAMATO berkata...

Salam cikgu, banyak baca, banyak ilmu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin