Sabtu, Julai 03, 2010

PETUA MENGURUSKAN BADAN

Ada orang belanja choc indulgance dengan caramel cheese..sedapkan? Tak mampu nak tolak..

Kebetulan kat rumah ni pun baru buat kek coklat kukus..nampak tak,isi tak sama rata..ada yang naik senget sebelah..hihi..janji sedap sudey..

Macam ni nak kuruskan badan?
Lupakan jer..
gemuk pun tak per..Tua tua ni kalau kurus nanti berkedut kedut kulit saya ni. Mungkin juga kalau tiba-tiba kurus orang andaikan saya ada masaalah besar rumahtangga atau baru lepas keluar hospital buat pembedahan buang lemak.. laaa...

Tahan selera makan?.Bersyukur ada selera yang baik. Makanan pun tak membazir. Kesian kan..mak saya kata kalau makanan tak habis nanti makanan tu nangis..sedih tau..jom nangis sama-sama.

12 ulasan:

sally berkata...

Ayat2 nakal tuuuu..hehe..sila2..selagi Allah tak tutup selera atau tarik nikmat mkn tu, makanlah kan..tp jgn la sampai terlebih kan Pinat..

manzlie berkata...

salam from makkah..

bestnyer baca entry cikgu pinat kita nih...


wasalm

bna berkata...

pandai mak pinat carik alasan malas diet ye..

en_me berkata...

nak ramping mcm ziana zain.. ahaks

kak Erna berkata...

salam..akak suka baca n3 nih..akak tak nak risau2 dah..betulkan dah tua ni..nanti kalau kurus sangat kedt sana sini..terima kasih..menyenangkan hati akak..

CM berkata...

cm suka benarrr pendapat kak pinat tuu....kuruss nanti kecut pulakkk..hihihihi..

PINATBATE berkata...

Sally..
saja jer tu..nak hiburkan hati sendiri..

PINATBATE berkata...

CL..
best ker tu..?

PINATBATE berkata...

bna..
syyhh!!
bukan malas dong..tu taktik helah bela diri namanya.. lalala..

PINATBATE berkata...

en_me..
lihat perotku..rampingkannn..
huhuhu..

PINATBATE berkata...

kakErna..
kena juga jaga makan utk kesihatan..:)
kalau kena penyakit nanti banyak pulak benda tak boleh makan..

PINATBATE berkata...

CM..
sokong CM..jangan sokong membawa rebah sudahlah..hahaha..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin