Khamis, Julai 01, 2010

MASA UTK MUHASABAH DIRI



Hari ni dah masuk setengah tahun kedua tahun 2010..pagi ni juga Irfan dan Hannah ditinggalkan di rumah nenek Mun. Semuga semua berjalan lancar dan dipermudahkan Allah.

13 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Cikgu Pinat

moga Allah permudahkan segala urusan

supaya Irfan dan Hannan serasi bersama nenek Mun

Wassalam

Rozali berkata...

salam Cikgu

maaf
tak teringatkan Irfan yg digerami oleh CL

ingatkan cuti penggal

Wassalam

rezeki berkata...

salam cikgu pinat

yehaaaaaa dah habis cuti ye cikgu

hehehe

yelah, bilalah nak cuti lagi kan hehehehe

semoga cikgu sekeluarga sentiasa dlm keadaan ceria dan dlm perlindungan dan kerahmatan Allah

shami2 berkata...

Salam kak pinat...

Irfan tu kalu kat rumah nenek mun mau dia tidor jerr..karang balik rumah dia ajak mak dia main2 pulak...kann sampai mak lentuk2 jadik aar hehheh

SELAMAT KEMBALI BEKERJA KAK PINAT..SEMOGA SEMUANYA DIPERMUDAHKANNYA....

sally berkata...

Pinat nak cuti lg ka..meh Sally approvekan cuti sambungan..hihi..

manzlie berkata...

salam from Makkah


caaayannngg Irfan...



wsalm

PINATBATE berkata...

Atuk Rozali..
nampak gayanya hari ni Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar

PINATBATE berkata...

Pak Itam Zorro ;P
Aminn atas doa itu..
tunggu cuti penggal cukuplah..
cuti dua bulan dah tak mau dahh..dah habis kuota..kihkihkih

PINATBATE berkata...

Shami2
balik dari rumah nenek Mun,Hannah bukan main ceria ..seronok dia berkawan dengan cucu Nek Mun..Irfan biasalah..tidooorrr...tunggulah tengah malam karang..;( huhuhu..

PINATBATE berkata...

Sally,
Tak mo arr..cuti lama sgt otak pun naik beku..

PINATBATE berkata...

CL Makkah
Salam..
maghrib tadi terleka sekejap..habis Irfan kena gigit nyamuk kat pipi..kesian dia..musim hujan ni tetiba ada nyamuk pulak..selalu tak ada..ermm..

KAMATO berkata...

memang sekejap sungguh masa berlalu, dah habis setengah tahun

dilaOHdila berkata...

Wah Irfan wes mundak gedey kuwi kak, alhamdulillah

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin