Sabtu, Jun 05, 2010

PENUHKAN PETI AIS

Irfan dan makin bolat..pantang kena bedung tangan dan kaki..menjerit saja..I need freedom katanya..;D
jeling sikit..
muka terkejut kena flash ..
tidur mengiring..boleh gitu..?

Musim cuti sekolah dah bermula! Kakak dah balik dari asrama dan nampaknya cuti kali ini tak dapat nak pergi berjalan ke mana-mana..cukup dengan 5 orang budak dalam rumah ni..tak terbayang betapa huru-haranya nak menghabiskan cuti dua minggu..;D

Nampak gayanya kena buat jadual musim cuti utk budak-budak ni..merangkumi jadual belajar,mengaji, tengok tv ,bermain dan giliran berinternet..kalau tak buat giliran macam tu nanti dengan mak dia sekali ikut berebut..lalala..;D

Yang paling penting..stok makanan kena cukup..bebudak ni kalau dah berkumpul reramai macam ni, asyik selongkar dapur jer ...mujur ada si kakak..boleh suruh masak..yeah!

12 ulasan:

dilaOHdila berkata...

alhamdulillah wes makin geddi anakey kak pint. Iso Gustian kuwi...(hehehhee) comey

manzlie berkata...

salam from Makkah


gerammmnyer baby...taksabar cl nak jumpa....akak..bleyy?


wasalm

PINATBATE berkata...

Dila..
nak ajak gusti..? hahahah..

PINATBATE berkata...

Cik Lie Makkah..
salam..boleh,apa salahnya..

Azima berkata...

Salam Kak Pinat,

Dah makin bulat baby Irfan ni ye kak..tgk aje pipi tu...tembam bukan main..

Cuti sekolah ni..sure la rumah akak riuh rendah jadinya tu..xyah pasang muzik dah..macam2 rentak & melodi ada!!

en_me berkata...

bolatnyerr.. ehehe

Sally berkata...

Tomeynye anakanda Pinat tuuuu..geram tgk pipi tuuu..
Ya sila penuhkan peti ais, jgn maknye curi2 langgar pantang dah lerrr.. Hehe

Rozali berkata...

Assalamualaikum Pinat

baik2 pintu peti sejuk tu
takut tercabut
kena buka katup selalu
he he

Wassalam

PINATBATE berkata...

Azima..
memang meriah..tu tak termasuk suara dj radio nya...pagi-pagi lagi dah melalak..

PINATBATE berkata...

en_me,
mestilah bolat..kalau empat segi nanti org ingat anak sponge bob pulaks..huahuahuahh..

PINATBATE berkata...

Sally..
Insyaallah tak langgar pantang..cuma sesekali tu tersandung kaki lalu terbabas ..
opss,tolong jgn bagitau mak saya..

PINATBATE berkata...

Atuk Rozali..
camana nak buat ni..pintu peti sejuk tu terbukakkk jer..dah tak boleh nak tutup..haha!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin