Selasa, Jun 29, 2010

BACK TO SCHOOL

Tajuk macam bunyi iklan kasut BATA.. :-)

Haah? Apa..?
Minggu depan dah nak masuk sekolah balik ?
Cuti dah habis..?

Oh NOoooo!!! sekejapnya...
Alaaa....
Tak nak pegi sekolah lagi...
Cikgu garang..siapa masuk kelas lambat nanti kena hambat..;P
Kawan kawan suka usik..diorang semua kuat-kuat..Takut!

Lagipun tak ada baju baru ,kasut baru pun tak ada..
mintak bag baru tak dapat...bag yang lama tu dah comot kena conteng..macam ni malu lah nak bawak pergi sekolah..

Pen semua hilang...pemadam pun sama...kira semua hilanglah..hilang sekali dengan bekas bekasnya..

Nak cuti lagi...uwaa!!
Kita cakap tak nak, tak nak laaaaa..please..please....!

gambar hiasan sebagai dekorasi rumah..

tapi....nak buat camana kan...mak kita cakap...

"Pergi aje lah..awak tu kan cikgu sekolah...."

9 ulasan:

sally berkata...

haaaa..sekolah dan anak2 bangsa sedang menunggu kepulangan mu wahai Pinat.

eh..jap..ingat ke lagi jalan ke sekolah tu?...:P

Ummi Humaira berkata...

salam cikgu...

begitu ler bila tugasan memanggil semula ... terpaksa ler berkorban apa saja .....

yg mak2 bdk sekolah ni pun sama gak pening melayan kerenah anak2 yg macam2 ragam bila nk mulakan hari pertama lps cuti sekolah....

PINATBATE berkata...

Sally..
jalan ke sekolah..? jap nak carik GPS..:P

PINATBATE berkata...

Ummi..
yang liat tu bila dah lama cuti kan..lemak-lemak pun dah naik..berat betul rasanya..lagi pulak bila pandang muka baby..huhu..

Memang nak kena mujahadah ni..

Rozali berkata...

Assalamualaikum Cikgu Pinat

amboiiii
cuti dua minggu
dah liat nak ke sekolah lagi
he he

Wassalam

PINATBATE berkata...

Atuk..
ni bukan cuti dua minggu..ini kes cuti dua BULAN..hehehe..

kak su berkata...

Salam Pinatbate

Ala..cian adik...sabarlah..kan dah sain contrackkan so sambunglah balik...ya...

Insyaallah pengorbananmu tak akan sia-sia...

Wslm

kucingorengemok berkata...

hahaha, lawak kak pinat oi! terbayang cikgu yang meraung (macam budak dalam gambar tu) kena kepit kat ketiak dengan penolong kanan

PINATBATE berkata...

KOG..
jangan KOG..penolong kanan kakpinat masuk baca blog ni tau..mati akak kena kepit..hahah!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin