Jumaat, Jun 25, 2010

TUPAI-TUPAI


Makan di mana?
Tupai-tupai



Tengok apa?
Izzah kata anak buaya..



Minum apa?
air durian Belanda..



Makan apa?
Steam sajaa...

Udangnya mana..?
kat dalam butter baru jumpa..


Nasi ni siapa punya?

Irfan punya..!!


9 ulasan:

dilaOHdila berkata...

salam kak pint
wah tupai2 lagi
ni kat Kl ke bangi kak...
sedapnya....

Rozali berkata...

Assalamualaikum Cikgu Pinat

punya cantik cerita
last2
gambar Irfan bergaya dgn mancurnya

pinjam ummi punya ke

Wassalam

kak su berkata...

Salam Cikgu...

Acara makan2 ya...menyelerakan..

Tapi...picture yg last tu lebih mengancam...pipi dia...licin macam kulit telur...huh...nak piat leh?

Wslm

manzlie berkata...

salam from Makkah..



sukerrrrrrrrrr nyer.....

mekasih atas papran irfan tuh...

cayang diaaaa...


waslam

PINATBATE berkata...

Dila..
Tupai2 KL ..yg kat Bangi tu belah mana yer?


Atuk Rozali..
Irfan tu watak utama..yg lelain tu model tambahan jer..:)


kakSu..
apasal saya nampak serombong kapal jer..haha!

PINATBATE berkata...

CikLie..
amacam..ada gaya tak?
Irfan pun teringin nak pakai spek james bond jugakk..kihkihkih

Ayah Zain berkata...

salam pinat,

wow, nanti bila az jumpa irfan nak cubit-cubit dia hehehheh

rezeki berkata...

salam pinat

hehe lapor lah pulak , tak mkn nasi seblh malam

kucingorengemok berkata...

ada tupai² baru kat jalan reko kalau tak salah... dalam senarai "nak pergi" kami, lom pegi lagi... hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin