Rabu, Mei 26, 2010

HARI KE 17

Uihh!!
Dah lama rupanya tak menulis kat blog ni..nak buat camana kan..sibuk bertungku berparam berbedak..ghau..ghau bau dia!...kehkehkeh..Lagipun sebenarnya tak ada apa nak cerita sangat..takat makan nasi sesenduk,ikan bakar,lada hitam..alahai..! biasa lah tu..

Tapi bila baca komen Cik Lie Makkah nak tengok gambar baby Irfan,ok jugak masukkan gambar Irfan kat sini kan..buat kenang-kenangan di hari kemudian..Sebenarnya hari tu ada juga niat tak nak tunjuk gambar Irfan, konon nak sorok sampai tiga bulan..pas tu buat sidang akhbar panggil wartawan dan media memperkenalkan anak..alahh macam yang Ziana Jen,Era Pajirah dan Eja buat tu..ahaks..
Perasan macam artis lak makcik pinat ni..( @;@ )

apa lah mak ni..orang nak mandi pun kena scodeng..malu tau!

pagi tadi lps mandi kami buka hadiah yg mak usu bagi..jeng-jeng jeng...

yeehaa..!!! umur baru 17 hari dah main bola..kalau 20 tahun? jadi pemain Malaysia kot..;D

last..dah penat borak-borak dgn kakak Hannah..pas tu tidur jerlah...apa lagi nak buat kan..?

11 ulasan:

CM berkata...

Salam...

bestttt yerr cikgu pinat ada baby kecikk,,,cm dah 7 thn dahh ni,,sian cm ni..

selamat berpantang bagai..
hmmm..kak pinat kunyit halia penuhkan peti ais tu,pengaga,ikan haruan,ibu gamat,lada hitam ,lada putih,uwaaaaaa tensionn yerr...

kak su berkata...

Salam Dik...

Alhamdulillah comel anaknya....

Laa....akak lupa pesan laa...dlm pantang jangan membaca dik oooii...
Nanti kita rabun laa..dik...so kurangkan yaa....

Wslm

shami2 berkata...

Salam kak pinat...

Jaga pantang tau..hehheh
Jangan pantang jumpa...
Kasik slim melin balik...biar dia tertawan...ahhahah
orang kata anak ramai awet muda...tau hikkks

Pak Man laksam berkata...

comeeellll........

en_me berkata...

fuyohh, baby irfan nampak te*tek tewww.. ehehe

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam pinat,

baby Irfan nampak cerdik sangat ! semoga
Irfan menjadi anak yang soleh.

manzlie berkata...

salam from makkah


kak pinat...comel lah...nanti bagi cl dukung yer.....cayang kat baby...

mekasih atas paparan niii

wsalm

Rozali berkata...

Assalamualaikum Pinat

comelllllll nya

macam muka siapa hek

Wassalam

Kak Sidah berkata...

Salam pinat,

Kejap jer dah 17 hari kan..semoga baby irfan membesar jadi bujang yang soleh..jaga mak dan ayah..yer

safiudin berkata...

salam,

tahniah.

comelnya.

rezeki berkata...

salam cikgu

alhamdulillah, baby dan mak baby sihat

semoga besar nanti jadi anak yg soleh , insyallah

tu cl nak dukung baby irfan, ni baby pak itam taknak dukong ke hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin