Isnin, Jun 07, 2010

CABARAN

Cita-cita penuh cabaran..

Sepanjang 2 minggu ini akan menjalankan operasi mengemas rumah bersama anak-anak..berkonsep 5S..Sisih,Sapu,Susun,Seragam,Sentiasa amal..hahaha! ada orang senyum sinis..kenapa ? tak percaya..?

Yerlah..macam orang kampung saya cakap..'cleaning the house when kids are growing is like shovelling snow when it's still snowing' ..kat kampung saya memang sentiasa ada snow sepanjang tahun..

Aktiviti bebudak hari ni berjalan lancar..2 jam duduk belajar dgn Cik Awin..begitulah putaran alam agaknya ..dulu Cik Awin belajar dengan emaknya..sekarang Cik Awin mengajar anaknya pulak..Utk Cik Awin,terima kasih banyak dan..bertabahlah..haha! macam sarikata citer kat tv7 je..

Yang ni apa kes pulak..?

8 ulasan:

dilaOHdila berkata...

hahaha cik awin cikgu yek. budak2 ni nmpak macam takut jek kak pint...
sungguh tertib budak2 ni. kena anak buah dilla sorang ke belakng surang asyik sebok nak masuk bilik ayer jek hah (hehehe)
** Hana kenapa tu...comey. baby mana

Ajwin Ajeera berkata...

rupanya makpinat upload betul2..hahaha
malunyewww..hehe

PINATBATE berkata...

Dila..
biasalah Dila..first day masuk kelas memanglah takut-takut..hahaha..

PINATBATE berkata...

Awin..
cikgu tu senyum lebar sambil tertunduk malu..haha!

kucingorengemok berkata...

bertabahlah... kita suka la perkataan ni, hehe :)

PINATBATE berkata...

KOG..
kalau baca sarikata cerita cina kat tv selalu ada perkataan bertabahlah..;D

Pak Man laksam berkata...

Pinat,
Baru nia Pak Man tengok drama Korea di TV8. Sarikata nya ada tertulis.."Babai!"....kihkihkih.

PINATBATE berkata...

Pak man..
kihkihkih..cam tu lah kan..
babai Pak Man..;D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin