Khamis, Oktober 22, 2009

HANNAH

Hannah genap 2 tahun hari ini..Alhamdulillah

Tak potong kek pun sebab dah potong dua biji kek masa bakar udang kat rumah atuk minggu lepas..jadi buat bubur abang jer..semangat dia makan..kena kat selera dia kot..


makan depan tv lepas mandi..mak aii! tebalnya bedak 2 inci..


Semuga Hannah sentiasa berada di dalam limpah rahmat dan kasih sayang Allah di dunia dan di akhirat.

24 ulasan:

Amermeftah berkata...

saya suka nama ni, anak saya pun nanti ...

PINATBATE berkata...

Amermeftah..
Alhamdulillah..Insyaallah..!

dilaOHdila berkata...

Happy birthday Hanna
Moga cepat besar....
menjadi anak yang solehah
mesti dah ada kek kat depan Hana sekarang ni kan.....(cedapnya)

Ayah Zain berkata...

Salam P

Cepat lah besar hanna ku sayang .......Hepi besday 2 hanna.

Atikah berkata...

Salam Kak Pinat...

Moga Allah panjangkan usia Hannah, untuk berbakti pada kedua ibubapa... jadi anak yang solehah... Semoga sentiasa hidupnya sentiasa diberkhati... Amin..

Uncle berkata...

Otanjyobi omedetooo........genki de ne.......

silversarina berkata...

Happy Birthday Hannah !!

Semoga si comel menjadi anak yang baik dan diberkati sepanjang hayat.Amin.

blackpurple @ jowopinter berkata...

Alhamdulillah.....

PINATBATE berkata...

Dila..
tak potong kek sebab dah potong masa bakar udang kat rumah atuk minggu lepas..hanya buat bubur abang among-among...:)

PINATBATE berkata...

Ayah zain..
syukran..syukran...

PINATBATE berkata...

Atikah..
Amin..!.terima kasih atas doamu

PINATBATE berkata...

Uncle..
Arigato gozaimasu..
ngeh..ngeh..ngeh..(gigih cakap Jepun.)

PINATBATE berkata...

Silversarina..
Terima kasih..Mudah-mudahan begitu kak Rina...

PINATBATE berkata...

Blackpurple..
Alhamdulillah Kang Blek...

akudimar berkata...

Joyeux Anniversaire...Hanah !!!!

Paklek Dimar speking perancis khas buat Hanah....muah.
enggal gedey yo diaji cilik.

PINATBATE berkata...

Dimar..
adoi lah..orak iso njawab boso Peranchis..ekekeke..

PINATBATE berkata...

Dimar..
adoi lah..orak iso njawab boso Peranchis..ekekeke..

Ct berkata...

Pinat, salam sayang peluk cium untuk puteri tersayang...ibu ct doakan puteri membesar sihat dan jadi anak yang solehah...

PINATBATE berkata...

CT..terima kasih atas doa itu

dilaOHdila berkata...

alahai comeynya diak....
kak kejap dah masuk 2 tahun. baya aliesya erk kak....
hanna dah banyak GIGI. alieya tak banyak GIGINYA

** KAK
sajok jer lah
mana ada kunci
saja nak nyakat akak ker hah

cikgu mas berkata...

Kak pinat sayang!!

hannah dah 2 tahun,bolehlah pikir kasi dia `adik` hehehe..

PINATBATE berkata...

Dila ..
sajer jek yer..

Cikgu mas..
Adik erkk..?
Doakan yang terbaik yer..

adie-ishmael berkata...

bubur abang tu macam mana? cantik pinggan tu...kat mana leh dapat?

PINATBATE berkata...

En Adie..
masuk link bubur abang yg warna merah tu..saya ada cerita kat situ..pinggan tu ada sebiji jer kat rumah ni..warisan nenek.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin