Isnin, Oktober 19, 2009

APA ADA DI TINGKAP

Cuti 4 hari sempena deepavali terasa macam sekejap jer..tau tau dah nak habis..
betullah masa tu umpama mata pedang kan..kalau leka habis kena pancung kapraa...
Macam biasa bila balik dari kampung mesti berlaku kejadian makan berlebihan dan pertambahan lemak..abis nak buek camno...asyik makan jer..




antara yang diraikan



antara yang dikerjakan..

13 ulasan:

Ayah Zain berkata...

Salam Pinat,

Yer ker, memnag masa berlalu begitu cepat sekarang. Diam tak diam, hari ini bulan raya pun menghilang.

PINATBATE berkata...

Ayah Zain..
memang cepat sungguh..sekarang dah musim orang pergi haji pulak yer..

kinokaru. berkata...

sedapnya udang bakarrrrrr :)

dilaOHdila berkata...

sedapnya udang Burn tu kak Pint
dah lama aku tak bakor2 cam tu
seronok embah lanang karo embah wedok di raiiii

aNIe berkata...

Pinatbate...nak udang bakarrrr!!!

hajah zainab bt abdullah berkata...

sedapnyer udang bakar tu...pinat guna apa utk perapkan sebelum dibakar.

PINATBATE berkata...

alamak..! ramai peminat udang bakar rupanya..itu udang fresh baru naik dari laut..so saya hanya lumur garam sikit jer..pas tu bakar..

Ct berkata...

pinat, kabare...?
kangen karu kanjeng puteri ayu hannah wes ilang...nampak hannah dah gedeee banget.kalaulah dekat, tentu hannah dapat kek barbie untuk hari lahirnya.... ;-)

p/s - udg tu menjolok tekak..teringgin....

PINATBATE berkata...

CT..
22 Okt ini Hannah genap 2 tahun..doakan keberkatan umurnya..

Atikah berkata...

Salam kak pinat...

Udang bakar tu.. menyebbkan perut saya berkeroncong ler pulak... besar2 udangnya.... best jer nampak... :)

Untuk Hannah... Semoga sentiasa dalam redha Ilahi... moga sentiasa diberkati kehidupanmu di dunia dan akhirat.... dan menjadi anak yang solehah buat kedua ibubapanya... Aminn

pst.. pst... ingin sekali mengenali akak...

dimar berkata...

umangaihhhh....udang bakor sehhh...
haku ske tang kepala dia kak.

tu parent kak pinat ke?

PINATBATE berkata...

Atikah..
salam kenal..terima kasih atas doa itu..


Dimar...
kepala udang..? bukan otak udang kan...hehe..
yup,mak abah kak pinat tu..

ummu masyita berkata...

salam PinatBate,
sodapnyer tengok udang bakar tu.sekarang dah tiba musim haji pula.kejap je kan masa berlalu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin