Isnin, Februari 23, 2009

TAMBAH KERJA ?


Biar betul boss...
rasa macam selonggok batu diletakkan di atas batu jemala patik ni..
takut jalan mengundur jer nanti..
sekarang pun dah senget sebelah..
cukup-cukup lah beban yang dah ada ni boss..
tolong!!
Callo bĂȘte. Kahona Pyar He (akupun tak tau apa maksudnya, belasah je).

14 ulasan:

Abiey69 berkata...

Buat sekadar termampu... kalau banyak slow2. nanti oklah

en_me berkata...

zaman kemelesetan ekonomi.. ramai yg tengah cari kerja diluar sana.. good luck on your career..

hi cek pinatbate tewww..salam pagi selasa dr me dikejauhannns

manlaksam berkata...

Pinat,
Sekarang ni ramai orang yang tak ada kerja, tapi Pinat bertambah kerja........hehehehe.

bro.matt berkata...

bos suruh tambah kerja untuk naik taraf sekolah jadi sekolah cluster kot!!

tchersally berkata...

Pinat...tarikkk nafasss..one thing at a time...ni lah nasib guru2 yg "bekerja"..akan terus ditambah kerja..yg poyo..akan terus dlm kepoyoan..haha

PINATBATE berkata...

Abiey..
Terima kasih atas nasihat tu..saya betul-betul hargai..


en_me..
tak boleh kerja banyak-banyak..takut reput tulang..
salam malam Rabu utk en_me ittew..


PakMan..
saya tak suka tapi tak mampu menolak..sedihkan...huhuhu

PINATBATE berkata...

Bro.matt..
yer lah tu agaknyerrr..
sabor jer lah..kepala dah mula migrain ni..huhu



tchersally..
sekali pikir rasa nak masuk club poyo jer..senang sikit..
dua kali pikir takut rezeki tak berkat pulak nanti..betullah..kena tarik nafas...redha..syukur!

m e E n berkata...

tak menang tangan dibuatnye
kan cekgu kan

PINATBATE berkata...

meEn
betul!betul!betul!..kata Ipin
kalau dah tak menang tangan kita pakai mulut jer boleh tak...hehe

err..sapa lah gerangan meEn ni sebenarnya yer..

dilaOHdila berkata...

terkedu bila dengar kak pint berpunjabi
'neheynehey.....Yadon kibarat.....'
teringat pulak dilla kat criter bobby kak

akudimar berkata...

callo na kak pinat...
bohot-bohot syukria kerja kuat
nehi...nehi la...

rumbe sundavel pooo,... Padyiappa...ammmakkk !!
Tamil pun leh join daaa...

PINATBATE berkata...

Dila..
hihihi..Ni apa kes masuk citer Yadun kibarat pulak ni...adoi..ada saja lah Dila ni ..


Dimar..
ni lagi sorang..
sekali jadi citer Tamil la pulakk...
nampak gaya jalan sambil geleng keleng kepala lah yer..

m e E n berkata...

silent reader blog cekgu la.

kawan kepada anak buah

Teacher Sally.

aji nugraha berkata...

sibuk bener...





















Jelly Gamat Gold G|Obat Asam Lambung Tinggi|

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin