Sabtu, Februari 07, 2009

PA

Alhamdulillah..my PA datang malam ni..selamat tidur PA ku...esok kita mulakan hidup baru.
Huhuhu..rasa macam celebrity gitu pakai PA...

Semuga Allah memberkati..Amin

9 ulasan:

dilaOHdila berkata...

salam kakak ku
kabarey YO
waduh sudah ada PA ke cayalah
ni boleh merangkap asst nih
nak kena buat appoitment ke nak jumpa DATIN nih;-)

PINATBATE berkata...

DILA..

HUWAHUWAHUHUA....
PA gua ngak tau tulis baca....
I'M SORRY.....

tchersally berkata...

waaa...best tuh da ada PA..nikmat..nikmat..

PINATBATE berkata...

tchersally...
Mudah-mudahan betul-betul nikmat...Amin!

en_me berkata...

ammvoiii, pakai personal assistant segalaaaa..

PINATBATE berkata...

en_me..
kehadiran PA menambah potensi perkembangan body ku dan penambahan waktu merayau-rayau serata dunia...alahaii.....

manlaksam berkata...

Ada PA, ada PB, ada PC...macam-macam dunia sekarang.

HABIHA69 berkata...

dah ada PA? wah CikguPinatB naik pangkat aaa...boleh suruh PA tu hapdet N3 nih selalu kan..kan..kan..

PINATBATE berkata...

Pakman..
Apa khabar PA opah?


HABIHA..
update entry? kim salam..
Ustaz, PA gua kerja tiptop!tapi nggak tahu tulis baca..kena buat jadual kerja pakai gambar dan pensel warna ..Alhamdulillah jugak kenal nombor..kalau tidak lagi payah tak tau sudah jam berapa sekarang..hekhekhek..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin