Sabtu, April 25, 2009

PESTA BUKU 2009

Pagi ni kami ke PWTC!!

Diorang berdua ni bukan nak cari buku sangat,sebenarnya nak ikut naik LRT..ialah bukan selalu dpt naik LRT kan..

Orang memang ramai,tapi kakak memang berhajat nak cari buku kegemaran dia..so kami turutkan saja...bersesak sampai sesat pun tak kisah..redah jerr...

Kakak dengan penulis novel paling muda di malaysia.Lala Zehan,baru 16 tahun dan novel pertamanya terbit ketika berusia 14 tahun..Banyak buku siri pengembaraan Lala Zehan ni memang menarik minat remaja..budak yg malas membaca buku mcm Abang pun boleh tertarik tau..yer lah,santai dan relax jer bahasanya..lagi pula bila buku tu ada autograf Lala yang comel ni..eermm..

Alhamdulillah! tercapai hajat kakak..nak jumpa penulis buku Dear Yayah yang sangat diminatinya..Seronok sungguh kakak dapat jumpa Farihah Iskandar, sengih puashati ..Kakak memang kumpul semua novel Farihah Iskandar...tengoklah tu,macamanalah budak tak suka tulisan dia, jiwa pun remaja..siap pakai telinga mickey mouse berlampu lagi!

Yang tengah tu penulis yg mak diorang minat tapi malu nak mengaku..curi-curi ambil gambar dari jauh jer..cahaya yang putih memantul kena lampu tu janggut Pak Samad Said..hehehe..Diorang tengah berforum kat tengah suasana hingar-bingar orang ramai..apa diorang cakap pun tak berapa jelas sebab bercampur baur dengan pengumuman anak hilang dari kaunter pendaftaran kat tepi pentas tu....Sabor jer lah..

Petang tu berhatus hengget jugak lah habis,tapi puashati..selain dpt buku yg dihajati dpt jumpa Abi dan Ummi Saif dan Aina Emir cuma terkilan tak dapat jumpa Irfan Khairi dan Azizi Ali..bukan apa, kalau dapat jumpa diorang best gakk..boleh dapat aura jutawan!

11 ulasan:

Ajwin Ajeera berkata...

awin pun suka faisal tehrani!
:)

Button Planet berkata...

salam pinat bate... kenapa tak tegur akak ? akak ni kalau ramai orang mmg tak tgk sangat .... akak pun tak jumpa lagi pinatbate kan?

kak azzah8

misz_A berkata...

salam singgah...

liza berkata...

smenjak bstatus ibu nie, mcm dh xcukup ms nk layan novel.. :(

PINATBATE berkata...

AWIN..
dah baca buku terbaru Faisal? Ketupat Cinta..


Kak Azzah8,
Kenapa?ada dua sebab:
1.Bimbang tersilap orang nanti saya termalu ..
2.Saya memang pemalu..huhuhu..

PINATBATE berkata...

Misz_A,
thanks sudi berkunjung..


Liza,
lepas bergelar ibu kena tunjuk tabiat membaca depan anak-anak..kakpinat sekarang dah ada geng sebab Kakak minat membaca dan semua koleksi novel kakpinat dapat ke dia..

Chekgu BaniHassim berkata...

smbil shopping buku sambil jumpe famous writer...huhu

bagus membaca ni sbnrnye...
malas ngn rajin je...

PINATBATE berkata...

Chekgu BH..
Itu yg istimewanya book fair..jumpa penulis dan minta sign..teruja you!
lagi pun diskaun gila-gila punya..baloi memang berbaloi..!

bna berkata...

huuu..
gue juga mau ketemu sama aina emir dong.. =.='

PINATBATE berkata...

Bna..
kena tunggu tahun depan..

Miss illya berkata...

oo. akak ni peminat faisal tehrani. rasanya, masa blajar dolu, ada cerpen dia kat komsas

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin