Jumaat, Disember 26, 2008

TUKANG MASAK KERJANYA ENTENG

Hari-hari kerja masak saja...sekali-sekala kalau dapat makan kat luar tu rasa lega sangat..bukan apa sepanjang cuti budak-budak kat rumah asyik nak makan saja..baru lepas sarapan dah cari makanan..lepas makan selongkar peti sejuk cari makanan...

Muka sedih depan peti sejuk kosong..kehkehkeh..
Kek marble pewarna merah tertumpah setengah botol..=)
Ini baru betul-betul blogger...cucoq pisang pun ambik gambar...tapi yang ni special punya...ada coklat cip dan serbuk koko dalam tu tau!
Muffin sebelum masuk oven..dah lepas keluar oven bayang dia pun tak nampak..
Apasal budak-budak ni tak jemu-jemu makan donut? Tukang buat pun dah gantung kuali tau..

petang ni nak masak apa pun tak tau..

11 ulasan:

CJ berkata...

aaaaaaaaaaaa! lps balik solat jumaat. masuk blog kak pinat. terus nampak kuih. kijam! kijam!

HABIHA69 berkata...

aduh...Cikgu PinatB pingin banget aku arek nyicipi "cucoq pisang" kue..wes ngences iki...

teachersally berkata...

yummy..Sally kalau cucoq..mmg suko!!sedapnya nampak..tambah2 time ujan manjang ni..

Siannya yg dok berdiri depan frigde tu..

PINATBATE berkata...

CJ..
kijam ker..? alah..Jompotpisang jer..:D

HABIHA>>
Jompot tu dah tak asli..dah dimodified mengikut selera budak-budak..tambah serbuk koko,coklat chip,baking powder..bapak eyy orak sukak..;P

Teacher Sally..
Sebab dia buat muka seposen macam tu terpaksa lah maknya tabahkan hati masuk dapur jugak...walaupun maleess...

Chibi Maruko berkata...

Uh sekali masak memacam dimasaknya... untung bebudak tu semua. dan tidak dilupakan, bapak budak jugak....

manlaksam berkata...

Pak Man suka donat tu. Emmmm sedap!

HABIHA69 berkata...

Assalamualaikum Cikgu...Habiha69 dah menge"TAG" Cikgu..alon-alonlah yo cikgu neh...ojo pegel yo...Selamat Tahun Baru 2009

en_me berkata...

kueh tayar ittewww.. sodappnyerrr

PINATBATE berkata...

Chibi..
semua untung..tukang masak jer yang lotih!

Pak Man..
teringin tapai balut daun getah!kat sini tak ada..:(

HABIHA..
hehehe...makcik sabar jer kena tag tau..

en_me.......
kuih tayar kater nyerr...

Kassim Selamat berkata...

jemput2 pisang tuu nampak sedap....makan lak panas2.

nnt datang umah boleh? nak rasa jemput pisang (^_^)

PINATBATE berkata...

KS..
alamak..jemput-jemput pisang penyek jer tu KS..Insyaallah kalau ada rezeki Allah nanti dapatlah KS merasa yer..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin