Isnin, Disember 22, 2008

D'LIMAU NIPIS DAN SELERA HERBA

Tengahari Ahad kami JJCM ke Bangi..kat sini banyak tempat makan tapi ada dua tempat yang jadi pilihan..nak pergi mana satu ni?

Mula-mula pergi de Limau Nipis...cuba menu baru ..
Jus limau nipis paling special ada aiskrim vanilla ..perghh....menu ni tak ada yang serupa kat mana-mana tau..dan sudah dipatenkan ..selain tu ada KOPI KISAR yang best kat sini..bau cukup menggigit..rasa tak usah cakap lah..cendol pun sedap..
Jadilah orang bersyukur..makan saja dengan tabah walaupun rasa ada kureng..

Lepas makan jalan cuci mata kat Manjaku tengok sale barangan baby..manusia punyalah ramai serbu diskaun gila-gila punya..tapi kami beli sabun mandi Hannah sebotol jer..
Lepas tu beli ayam,daging,ikan...kat sini..
Lepastu..makan lagi...jom!Pergi Selera Herba pulak..

Kesian Hannah ngantuk...asyik makannn jer...bila boleh tidur ni?.
Laksa Johor boleh layan..kuah pekat..dah petang agaknya dapatlah serdak ikan banyak..
roti bakar dengan kacang pool pilihan Abah..best!..kakak makan nasi goreng cina sampai tak larat berdiri..tobat kak...tobat..ingatlah orang-orang di Darfur tu...:( ..
Hajat kesampaian...Alhamdulillah....yang dicari dah dapat selepas cubaan kali ketiga..tak jemu datang ke sini hanya kerana nak minum KOPI TELEVISYEN...ternyata kopi ni syiok dan harummm....waduhhh..dah dua cawan kopi hari ni..;P
kat mana nak cari kopi televisyen ni?..kat sini lah...

5 ulasan:

dilaOHdila berkata...

wahwahwah....alhamdulillah. dapat gak akhirnya minum KOPI TV erk, kalau tak kan ada lak yang meleleh jek.
kacang pool tu sedap kan kak. cicah roti prghhhhhhhh!!!! Tangkap terbalik dibuatnya (hehehehe)
adui si hanna. sonok dia dapat JJCM sampai malam

manlaksam berkata...

Hah!! kopi televisyen....tak pernah dengar lagi tu...

PINATBATE berkata...

Dila:
tiga kali pergi..tak putus asa...


Pak Man:
Nama memang lucu tapi sekali kena...fuhh..terangkat!cubalah...

aNIe berkata...

Pinatbate...blog pinatbate kali ini sungguh menggoda...

Jus limau nipis & kopi tu sedap aje nampaknya...

Kacang pool tu sedap tak?

PINATBATE berkata...

Kak Anie:
Jus limau nipis tu sedappp sangat..kopi pun best!
kacang pool tu...fuhh!!cakap tak guna...baik Kak anie try cepat! kalau tak nanti malam mengigau ..payah =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin