Ahad, Disember 21, 2008

JALAN-JALAN CARI IKAN

Bila lah dapat beli camera yang ada muncung panjang tu...boleh tangkap gambar cantik macam Dila..
hakhakhak.....konon..

Kali ni jalan-jalan cari ikan pula..bukan nak mengail atau menjala ..nak cari ikan kering dengan sotong jer..




Akhirnya..dapat seekor ikan besar..punya lah malang nasib mu ikan..ditunggang sampai jadi batu kawan tu...
EERRRKK...Mana anakku sorang lagi?..Laa..sorry kakak..terpotong pulakk...kehkehkeh...

7 ulasan:

Chibi Maruko berkata...

uh, semalam cari kerang, hari ni cari ikan... nyampah, nyampah cemburu heheh besok ke mana pulak kak, panjang langkah yea cuti sekolah ni..

cikgu jawe berkata...

kat mana ni ye.?

PINATBATE berkata...

Chibi @ Fara..
alahh..kakpinat lagi cemburu kat Fara tau...asyik main salji jer..:)
Cuti dah nak habis lah ..:((


CJ..
err..kat jetty Lumut nak ke Pangkor jer..

en_me berkata...

gambo oke pergghhh..

manlaksam berkata...

Suka nampaknya anak-anak tu naik ikan yang dah jadi batu tu...

PINATBATE berkata...

en_me..
mana nak sama gambar-gambar en_me tu..

Pak Man..
ikan si Tenggang tu Pak Man..

dilaOHdila berkata...

wah akak gi pangkor erk....
bila gi ni, bestnya view kat situh
ni kalau kene MUNcung panjang ni kak menyengat beb!!!! hehehehhe

kak PINT
njalok karo bapak ee Izzah lah. saiki wes murah kok. njajal dhorong sebelah dipujuk iii. ayyuh sesok mesti dutukok no (hehehhehe)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin