Sabtu, Disember 20, 2008

JALAN-JALAN HUJUNG MINGGU

Hannah sejak dah dapat kaki ni seronok betul kalau ajak berjalan..

Sibuk betul nak siapkan anak dara sorang ni ..

Dia konon nak sikat rambut sendiri...pakai kasut sendiri...

Hari ni kita jalan-jalan kat Ikea...Apa-apa hal makan dulu...baru ada tenaga nak ronda-ronda...

Aikk..apasal orang lain yang menganga..orang lain pula yang makan ni?

croc..croc...croc..

Tak dapat main salji..ambik gambar kat sini pun jadi lah...;P

5 ulasan:

aNIe berkata...

Memang seronok...dapat jalan2 cari makan dihujung minggu....

dilaOHdila berkata...

wah gi Ikea erk, bestnya
acik dilla suka aa tengok Entry MANGAP MANGAP tu
romantiknya abang ni;-)

PINATBATE berkata...

Kak Anie..
kalau hari hari lagi seronok kan...:))

Dila..
alah..tu masa tengah berbaik..kalau masa tengah gaduh tu..riuh rendah bebudak ni..;p

Chibi Maruko berkata...

wAH Dah pandai jalan si anak dara kecik tu yea kak...

PINATBATE berkata...

Cibi@Fara..
yer..Dah berlari pun..tak serik-serik walau jatuh tergolek..
Tak sedar masa cepat sungguh berlalu..dah 14 bulan umur Hannah..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin