Rabu, Disember 31, 2008

31 DISEMBER 2008



Pagi yang sibuk..menghabiskan hari-hari terakhir tahun 2008..pergi bayar yuran sekolah budak-budak,pergi pasar beli barang dapur,ke klinik,masak,kemas rumah..blablabla..Sudahnya malam ni rasa sengal-sengal lah badan..adoyai..umur dah makin tua skru lutut pun dah longgar..


Termenung
Mengimbas pencapaian dalam hidup sepanjang tahun 2008
Meninjau rancangan yang bakal dilakar tahun 2009

Berbisik dalam hati
Di mana ku letakkan bekalan untuk di bawa mati
Tertinggal di belakang
atau aku telah terlupa menghimpunnya
kerana sibuk mengumpul dunia di dalam hatiku..

6 ulasan:

dilaOHdila berkata...

baca ayat yang bawah tu kak AKU rasa INSAF pulak:-D (huhuhuhu)
alhamdulillah tersedar diriku kejap....

PINATBATE berkata...

DILA
Nak jadi orang pertama mengucapkan Selamat hari lahir.I Januari..Semuga Allah melimpahkan rahmat dan kasih sayangNya kepadamu dah mengurniakan kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat buatmu..Ameen.

teachersally berkata...

Mantap je ayat-ayat kesedaran tuh..terkesima kejap..

aNIe berkata...

Pinatbate...kata2 yang sungguh menyedarkan...semoga tahun ini kita dpt membawa seberapa banyak bekalan yang boleh...kerana usia semakin meningkat...dan mati itu matlamat yang pasti...

PINATBATE berkata...

Teacher Sally..
semuga kehadiran 2009 membawa sinar ceria untuk kita semua..

Kak Anie..
Ameen atas doa kak Anie..

manlaksam berkata...

Selamat Tahun Baru, semoga akan bertambah kemakmuran untuk kita semua.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin