Rabu, Disember 24, 2008

BORING SEHH..

Minggu lepas semua orang bosan tahap dewata ungu sebab cuti sekolah abah tak bawa ke mana-mana..Abis nak buat camana,abah pula tak dapat cuti!

Masa kelas tusyen cuti seminggu kami ikut abah pergi kerja kat hutan..bunyi hutan tu rasa macam nak bercamping pasang khemah pengakap dengan unggun api pula rasanya..


Bila dah sampai laaagi boring tengok mamat ni apa dia buat ntah lah..

Last..kita orang lepak tengok tv, makan, tidorrr..sementara tunggu abah kerja pagi petang..pagi petang lagi.Izzah pulak demam...uwwaa...bosannya!Macam ni baik duduk kat rumah jer..

Baca novel sampai khatam..

Abang mandi sampai lupa diri..orang lain dah naik tinggal dia seorang jer ..kecut karang baru tau!

Minggu ni nak balik kampung lah pulak..Insyaallah tak bosan.. ;)

3 ulasan:

manlaksam berkata...

Mereka tengah korek minyak ke tu?...kalau dapat bagus juga...boleh jadi tokey minyak.

en_me berkata...

tak caya ikut abah sampai masuk hutann tewwww.. ehehe

PINATBATE berkata...

PakMan..
kalau dapat minyak ker,harta karun ker....tetiba jadi makcik kayooo...best nya berangan!


en_me..
tak caya?..kitorang pergi HUTAN Melintang lahh..dekat Bagan Dato..hahaha!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin