Khamis, Julai 10, 2008

TAK ADA TAJUK

Bila lah Hannah ni nak tumbuh gigi agaknya....


Minggu ni sibuk sangat sampai tak sempat nak tulis cerita.Lepas beberapa hari Jom Karnival yang menyebabkan sakit pinggang tu, datang pula satu berita gembira..baru saja dapat tahu tengahari tadi...iaitu gerai Kebabowm 4 Alpha jadi pemenang aka JUARA...mengumpul hasil jualan terbanyak ..kategori gerai makanan dan minuman. Insyaallah hari Isnin nanti akan dibuat pengumuman rasmi dan sebagaimana yang dijanjikan oleh pihak pentadbir, akan ada habuan lah menunggu geng Kebabowm tu...Alhamdulillah..

Semalam kelam-kabut sehari suntuk duduk dekat kebun menyiapkan kerja...mana taknya pagi ni dalam cuaca sejuk-sejuk mendung tu datang lah MANDUR aka Pentaksir daerah dengan senyum manisnya memeriksa segala macam hasil tanaman dengan segala racun serangga dan baja-bajanya sekali...aduhai...bikin gabra saja ini mandur...

Petang ni rasa macam nak rehat saja tapi terpandang pulak kain baju berlonggok tak berbasuh dah dekat seminggu...hhmm...kena buka kedai dobi lah ni......macam-macam urusan hidup kat dunia ni....bak kata apek dalam cerita P Ramlee...idup susah mati laaagggiii susah...

Gambar selingan ni masa makan-makan alasan malas masak kat Alamanda minggu lepas, dalam macam-macam pilihan makanan,Izzah tetap memilih mee goreng ..lain tak mau dah..walaupun pagi tu dah sarapan mee goreng sepinggan kat rumah. Gambar paling bawah tu pulak order dari makcik Jawa yang kekonon nak jadi jepun..Black Pepper Beef Tempayaki katanya...lepas ni tobat makcik dah , kembung perut makan taugeh...huahuahua...










4 ulasan:

Kak Lady berkata...

Salam pinatbate....makan tauge lah sedap...berderap derup...hehehhe...

Comel hannah tu...

PINATBATE berkata...

KAK LADY...
memang sedap...tapi kalau tauge lebih banyak dari nasi..bikin kembung perutku...bunyi derap-derup pun tukar jadi prooottt...hahaha..

dilaOHdila berkata...

acik dilla tengok makanan Izzah kat alamanda nih rasa lapor pulak malam ni. Syoknya gi JJCM kat luor. alahai Hanna. Geremnya tengok dia senyum. Senyum dimple lagik

PINATBATE berkata...

DILA...
alahh...biasa jer tu...
kalau tengok gambar kat FP Dila lagilah ngences...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin