Rabu, Julai 16, 2008

DURIAN DAN PETAI

Sakit tekak sejak dua hari ni bukan lah disebabkan berdebat tapi sebab terlampau banyak makan durian..bukan makan kat dusun pun...makan durian pasar malam jer...tapi kalau dah seminggu dua kali beli durian mana tak sakit tekak..selalunya musim durian mesti sama dengan musim petai kan....


Minggu ni kakak dengan abang ada ujian bulanan kat sekolah tapi dua-dua orang tu nampak relax jer...langsung tak mesra buku...malas lah nak bebel...buat berbuih mulut jer..

4 ulasan:

KAMATO berkata...

hai, terliur tenguk sambal tu

mazudi berkata...

Oo.. patut la aku pun sakit tekak.
Tadi ada kawan bawak durian gi tempat kijer. Dia kasi sebiji sorang.Ok la, puas jugak makan.

Sakit tekak ni.

yanti isa berkata...

sedapnya sambal petai..favourite kak yan

PINATBATE berkata...

KAMATO,

alamak ...jauh sangat nak pos sambal petai tu...

MAZUDI,

wah...best tu..kenduri durian kat tempat kerja..? baeekk punya kawan...

KAK YAN,

sebenarnya saya lebih suka petai dibuat ulam gitu saja...lebih power..hehehe..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin