Sabtu, Julai 04, 2009

GIGI



Semangat betul nak tampal gigi pagi ni..awal pagi lagi dah bersiap nak pergi..padahal klinik gigi Tiew tu pukul 9.30 baru buka. Mula-mula tunjuk gigi taring yang terserpih masa makan daging liat minggu lepas..ingat nak tampal sebatang tu jer..tapi mata doktor tu terang betul lah..boleh dia nampak ada sebatang gigi geraham kanan berlubang..eehh..tuan punya gigi pun tak nampak tau !..hehehe..

Hidup terasa bertambah nikmat tengahari tu...


Alhamdulillah..!

9 ulasan:

Uncle berkata...

Dear.
Tengok makanan tu Uncle dah meraung, nak balik!!!!!!!!!!!!!!

PINATBATE berkata...

Uncle..
bawak bertenang Uncle...
tarik nafas..
hembuss...

dilaOHdila berkata...

hehheheheh uncle dah meraung tu kak PINT
hantar DHL.....bungkuih dalam tware ke apa. kang ada urang tak lalu nak makan tu selagi tak sampai (huhuuhuuhu)

kak...
mesti GIGI taring tu shuntek kan

manlaksam berkata...

Wooooo petaiiiiii....sedapnya!

adie-ishmael berkata...

petai!!!sedapnya...jengkolnya mana?

PINATBATE berkata...

Dila..
cantik..menarik..tertarik..


Pak Man..
Nikmat sungguh makan petai..syukur..



Adie..
Jengkol kakpinat agak kurengg sikit..tapi kalau petai..
fuhh..kunyah sepapan sorang macam mkn kacang jer..

MiSs ZaH berkata...

huhuu... sodap nye... sambal belacan tu yg wat zah nk makan... hahaha... di makan dgn ulam2.. sungguh menyelerakan... nyum3x!!!!

Uncle berkata...

Dear all.
Uncle tengah balas dendam ni...baru 3 hari dah naik 1 kilo! Bayangkan kalau 365 hari! Ngeri...........

PINATBATE berkata...

ZAH..
Sambal belacan tu macam candu lah..kalau tak dapat..huhh..rasa ketagih..


UNCLE..
biaq pi lah Uncle..nanti balik Mekah semula,boleh diet balik...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin