Selasa, Julai 14, 2009

BIJAK HANNAH BIJAK..

Mana abang ni..?

Abang! cepat lah....

jom solat sama-sama..ikut Hannah yerk..

Hannah jadi imam..abang jadi makmum..

18 ulasan:

MiSs ZaH berkata...

wahhh... bagus la hannah... hehehe... trus2 kan lah... tp tomeyy la hannah... :-)

tchersally berkata...

hmmm..mmg bijak Hannah ni..daaannn chumel!!

dilaOHdila berkata...

alah baiknya diek.....
comel ngenggo tudung koyo kuwi Yo kakpint
gelem pulak Hanna ngenggo tudung, wes biaso agak eeyy
ayyu menit NGUNNO

PINATBATE berkata...

Zah..
sikalang itu budak mulut manyak bising maa..

PINATBATE berkata...

Tchersally
dah pandai gaduh dgn abang tu..

PINATBATE berkata...

Dila..
alah..angin baik sesekali jer tu..
ntah nape hari tu sibuk nak pakai tudung ajak abang sembahyang..

manlaksam berkata...

Comeellll sangat !!

MiSs ZaH berkata...

hehhe... normal la tu akk... mulut bising tp meriah... yela... kalu dia xde.. sunyi lak umah... hehee.. tul x akk..?

cikgu mas berkata...

aduuuh,resepek betoilah kt abang boleh mantain khusyuk lagi tu solat yer...kuat imannya bila si kecik tu dah jadi imam..kalau saya kak pinat dah tergelak tuuu!!!

PINATBATE berkata...

Pak Man..
Alhamdulillah..
mudah-mudahan comey juga akhlaknya Pak Man..

PINATBATE berkata...

Zah..
kalau dia tidur pun dah terasa sunyi..

PINATBATE berkata...

cikgu mas..
memang tabah abang tu..mula-mula Hannah tarik sejadah,lepas tu tarik songkok..last sekali berdiri depan abang..! adui lah..

Ct berkata...

hehehe...dah besar anakku...

azlacj@yahoo.com berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
en_me berkata...

mana boleh pompuan jadi imam.. cikgu mana yg ajor nih.. ikiki

PINATBATE berkata...

CT..
dah besar..untu pun wes gropes...kehkehkeh..

PINATBATE berkata...

en_me..
erkk...tak taulah cikgu mana yg ajor..niat sembahyang pun belum baca lagi tetiba dah rukuk..camano tu..

aji nugraha berkata...

lucu sekali bro...Obat Gagal Ginjal

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin