Khamis, Mei 21, 2009

PENYAKIT


Sekarang musim exam tapi susah betul nak suruh budak-budak kat rumah ni baca buku..asyik melekat kat tv jer .. langsung tak risau nak jawab periksa...perlu ker masukkan tv ni dalam stor?..atau...

4 ulasan:

dilaOHdila berkata...

salam kak pint:-)

kakak , mak dah ngamuk tuh
cepat baca BUKU (nanti tak leh tengok UPIN ipin lagik) hehehheheh

Budak2 biasalah kak. selagi ada depanmata kekadang boleh jadi rhalid dibuatnya.

cikgu mas berkata...

salam kak pinat..

sabaq,sabaq..ni la masalah hidup saya..pernah ada Astro..tapi sampai termuntah tengok TV.at the end,ku terminate Astro..biarlah ..sedikit damai..dia sambung lak kt TV9..segala mak nenek ada...ajak tengok Mari Mengaji,dia tukaq ke Kiremetsu kat TV3..sabar je la..

Lagu wonder pet

" telefon berbunyi!!ada haiwan dalam bahaya di sana!!!..."

PINATBATE berkata...

dila..
kalau dah jadi tugu negara depan tv tu..tak payah makan pun sanggup!

PINATBATE berkata...

cikgu mas..
hehehe..yang kat sini bukan muntah..tapi tengok tv sampai pengsan tergolek depan tv..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin