Jumaat, Mac 13, 2009

SEKARANG MAKIN LIGAT

Hannah sekarang sudah pandai panjat tangga rumah,tangga katil,panjat kerusi,terjun katil,terjun sofa,masuk almari baju,guling-guling bawah meja makan dan baru-baru ni ditemui sedang asyik menjilat garam yang diselongkar dari dalam kabinet dapur..apaadaa..dah tak ada snack lain ker nak makan..pas tu bila kena jegil mula lah dia buat perangai menjerit-jerit nangis..tabah jer lah anak dara sorang ni..

6 ulasan:

manlaksam berkata...

Salam Pinat,
Kalau dah pandai memanjat tu....kena hati-hati, jangan biarkan dia bersendirian.

en_me berkata...

wah dah besar hannna tewww..

muor76 berkata...

ermm kene peratikan.. peratikan selalu.. jgn di lepa.. eh time makan dia ngelinjang tak? heheh

PINATBATE berkata...

PakMan..
memang betul..hari tu kami tak sedar dia memanjat tangga sampai atas sekali..syukurlah dia dengar menjerit-jerit sbb tak tau turun..


en_me..
yup,cepat betul masa berlalu...sekarang dah mula belajar cakap..


muor..
time makan duduk sopan jer..kalau suka makan banyak,kalau tak suka ditelungkupkannya mangkuk..dicampaknya sudu..gaya orang mogok lapar pulak..

m e E n berkata...

Cekgu Pinat.
Biase laaa budak-budak.

dilaOHdila berkata...

salam kak pint
kabarey
hannah wes gedey YO, wes iso melaku YO
si aliesya opo pun urung
kok piyye iso dhilat garem kuwi.....
opo enak Yo (hehehhehehhe) Ndok ayu iki

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin