Isnin, Mac 23, 2009

Petang ni makan ubi kayu goreng dengan ketumbar dan jintan..harumnya bau!!
tak lama lepas tu...


jeng..jeng...jeng..
teka..what happen..?



..

tuutt....proott...!
huhuhu..
siapalah punya kerja ni....!
;D

13 ulasan:

manlaksam berkata...

Hahahahaha.......biasa la tuh.

silversarina berkata...

Angin tu belakang kira janji dapat makan ubi kayu sebab memang sedap :)

tchersally berkata...

hiki..hik..Pinat nih..

PINATBATE berkata...

PakMan..
yang lawak tu masing-masing tak nak mengaku...



KakRina...
Makan memang syiokk.
lepas tu saling tuduh menuduh sapa punya jejak bertapak...hihihi..


TcherSally..
hekhek..huk aloohh..:D

dilaOHdila berkata...

salam kak pint
ayyuh ubi kuwi sedapnya mata aku tengok
semalam baru beli kat bangi
digorreng taruk ketumbar kok enak temen
kelingan nang kampong nek mangan

PINATBATE berkata...

Dila..
patutlah bau sampai sini..ngeee...

akudimar berkata...

Huwahahahaha...
kak pinat, kalo tanak jadik cam tu, ubi tu di buat getuk, insyaAllah takde insiden tersebut.

Ajwin Ajeera berkata...

Salam..
awin panggil MakPinat la.
boleh?hehe
laa.semua tak tau ke?
sorry2 MakPinat..
terpecah rahsia pulak.hehe
Bak kata Amir,I'm Sorry!!hehe
laa.yeke?
mana MakPinat tahu blog Awin?
hehe.malunyee.

adie-ishmael berkata...

hmmm...tak pernah makan ubi kayu goreng sebatang macam tu...ngan ketumbar bagai plak tu...kena cuba ni...

PINATBATE berkata...

Dimar..
masalahnya tak rajin nak mengetuk..hahaha!


Awin..
alahh...dah lama tau.. terjumpa masa blog hopping..makpinat kan kaki score deng..opss...


Adie...
ubi kayu tu bukan goreng sebatang lah..ayyoo..patah gigi pulak nanti..potong kecik mcm nak goreng biasa tu..cuma gaul dgn garam dan serbuk jintan dan ketumbar skett..nak naik bau..

en_me berkata...

gosip gosip oghang pompuan ghupernyerrr.. ihiks

PINATBATE berkata...

en_me
orang lelaki pun gossip jugak kan..kan...kan..

Ajwin Ajeera berkata...

kaki skodeng??
upps..
hehe
makpinat,lg ckgu mana yg ada blog?
:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin