Rabu, Mac 18, 2009

CERMIN MATA

Cermin mata sudah tersangkut di batang hidung kembang setaman saya yang anggun ciptaan Ilahi ini sejak tingkatan tiga lagi. Selepas melahirkan Izzah dulu pernah juga setahun dua memakai contact lense tetapi tak lama lepas tu surrender sebab malas nak buka,pakai dan terjegil-jegil depan cermin pagi-pagi ..

Selepas membaca LASIK bukan lastik di blog en_me
terasa macam nak melasik pula mata ni..bukan apa... semua gara-gara Hannah mengkeropokkan cermin mata mak dia yang sungguh fragile ni..Adoi lah..boleh dia ramas-ramas cermin mata tu sebelum dia patahkan dua..hebat! mujur juga dia tak cicah cerminmata tu dalam air kopi..

12 ulasan:

cikgu jawe berkata...

mak aih kuatnya dia. bese kena pijak baru blh jd camtuh. isk, kena keluar modal lg le gamaknya. kekekeke

tchersally berkata...

Pinat,
Innalillah..sian cermin tuh..sian Pinat jugak..kena buat baruuu..ke nak Lasik??

m e E n berkata...

Cermin mate baru la nampak
gayenye cekgu pinat.

Lotfi Lokman a.k.a kamitaken berkata...

kekeke.. sekurang2nya tak macam mama waseem. dia sendiri yang selalu patahkan. kalau kalkelet spek mata dia saja adalah beribu dah abes. kakaka

PINATBATE berkata...

CJ..
nak keluar modal kena tarik nafas dulu..tengah bulan ni..;(



tcherSally..
lasik mahallah sgt..try tanya RM3500..nantilah servey dulu tempat lain..

PINATBATE berkata...

meEn..
gitu lah nampak gaya nya...hehe.



kamitaken..
alaa..mama waseem tu saja jer patah-patahkan kot...boleh tukar-tukar style...jemulah asyik pakai yg sama jer...

dilaOHdila berkata...

pergh!!!!
ted baker tu. iki songko LONDON yo
cermen moto ku songko tg karang ayyer Loh kak
marbelles spek iki

PINATBATE berkata...

Dila..
London kuwi karut jer tuu...
Tg Karang best!

silversarina berkata...

Pernah jugak cermin mata kak patah macam ni sebelum pergi kedai ganti akak gam dan senget2 pakai , kalau tak pakai langsung rabun terus, tak nampak jalan ...hehehe.

manlaksam berkata...

Pinat,
Dah sampai ajalnya.....jangan bersedih.

PINATBATE berkata...

kakRina..
senget-senget tak apa kak..gagah juga sampai kedai..kalau dah patah dua ,alamat kena pinpin melintas jalan lah jawabnya..


PakMan..
Yer lah PakMan..tiada yg kekal di alam ini kecuali yang Esa..saya dah kebumikan spek tu ..kenduri baca tahlil jer belum..ahaks..

ADIFASHLA berkata...

U go girl!! Izzah..Izzah..hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin