Jumaat, Mac 20, 2009

BERMALAS-MALASAN

Apasal semua orang mood malas hari ni...padahal semua dah kena kerah mandi pagi sental dengan sabun antibakteria ..
Suruh mengaji asyik nak mengelat ajer, suruh baca buku lagi lah pura-pura tidur...Lagi dua hari nak buka sekolah ...ni tak boleh jadi ni..kang ada yg kena libas ni...grrrrr...

6 ulasan:

m e E n berkata...

Cekgu Pinat.
Same laa dengan saye ni.
Malas rasenye.
Al-maklum-la. Hari jumaat ni
mmg rase nak habes cepat je.
Esok cuti.
Yeay~

PINATBATE berkata...

meEn,
yang hairan tu, bila panggil makan..semua cargasss!!!

silversarina berkata...

Tak pe relax, cuti ni kan , kenalah rehat lebih sikit....jangan libas-libas....garangnya ...hehehe.

CJ berkata...

aku malas nk apdet blog!. tp gagahkan jua demi peminatku. hahahaha!. blueekkkk!!

PINATBATE berkata...

kak Rina..
Asyik melepak jer siang malam naik rimas juga..ala ..tak garang mana..bukan libas ekor buaya kak Rina,libas mak cicak jer...



CJ...
ahaks..ramai peminat katakannn....

en_me berkata...

dah fandaiii jadikkks politikuss tewww.. ehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin