Jumaat, Mac 12, 2010

TIPS MENGHADAPI CUACA PANAS DI MALAYSIA

Berita baik..! tak perlu mandi 4 kali sehari dan anda boleh menjimatkan penggunaan elektrik dan duit..elakkan memasang aircond dari pagi sampai malam..kipas pun tak payah pasang..nak tau caranya?

Tips 1..pergi ke Mines dan cari kiosk Fruits Land
senang jer nak cari..kat tingkat paling bawah berhampiran jeti nak naik bot pusing tasik tu..

Tips 2.. pilihlah apa jenis lolo yang diminati..strawberry,dragon fruit,durian,tembikai,jagung..isyy!..berpuluh jenislah.. sampai pening nak pilih...

Tips 3..order dan tunggu ...


yang ni mango lolo..masam manis , Abang makan kongsi dengan Hannah..

Izzah makan red bean lolo..lemak manis


yang ni pilihan abah dan mak diorang ..mix fruit lolo..rasa manis-manis buah jer tapi fresh sangat!!

*sebenarnya tak tau napa dia panggil ais kisar ni lolo..

7 ulasan:

Ummi Humaira berkata...

assalamualaikum....

aduh terliuq nya , kat mana kedai terdekat ada jual nih....

Dr. Mohd Faizal B Nor Azmi berkata...

salam...............sedapnya kak oi~~

kucingorengemok berkata...

fruit lolo? ke apa namanya? hari tu tanya nama kedai, tapi tak pegi² jugak lagi, hehe...

dilaOHdila berkata...

wah kak pint...begitu mengiurkan iolat ku. nangdi iki kak? bestnya...>SLURPPPPPPPPPPPPPP (ngences);-)

MéuzAngelo™ XXIII berkata...

wahhhh.. bestnye...!! ape mende ni sbnarnye?

KAMATO berkata...

waw....tergoda tenguk.....

Tanpa Nama berkata...

sebenarnya minum ais masa panas tak elok...kena kurangkan..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin