Jumaat, Mac 26, 2010

KLIBF 2010

Cemas dapat panggilan telefon daripada kakak semalam..ingatkan dia demam kat asrama ..rupa-rupanya nak minta masukkan duit dalam akaun sebab dia nak join lawatan sekolah ke pesta buku di PWTC hari ni ..isyy!! jelousnya! tahun lepas kami pergi sama-sama..tahun ni tak laratlah nak pergi..dah makin berat rasanya..

8 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum PINATBATE

salam perkenalan
salam uhkwah

Alhamdulillah
dikurniakan cahaya mata yg cerdik

Wassalam

manzlie berkata...

salam from makkah....


mesti best kan...


waslam

Atikah berkata...

Salam kak pinat,

Kakak mesti peminat novel gak nie...

Puteri Satu berkata...

jom kita gi sama tengok pesta buku.. hiks..

PINATBATE berkata...

Atuk Rozali..
waalaikumussalam..salam ukhuwwah..terima kasih sudi ziarah..:D

PINATBATE berkata...

Cik Lie Makkah...
salam..memang seronok ..kalau dah masuk dalam pesta buku,memang lupa semua perkara...;DD nampaknya si kakak pun dah berjangkit mengikut pe'el mak dia..

PINATBATE berkata...

Atikah..
salam..hehehe..tak nak lah jadi hantu..;P
tapi memang kakpinat minat baca buku dan majalah..bukan novel jer..rasanya kat rumah ni tak ada koleksi barang antik,koleksi pinggan mangkuk atau koleksi baju ..yg banyak koleksi buku dan majalah..

PINATBATE berkata...

Puteri satu..
memang teringin sangat nak pergi..meriah betul teringat suasana pesta buku tahun lepas..tapi situasi sekarang ni rasa tak larat nak bersesak lebih-lebih lagi time hujung minggu..akak dah berat dik oii..kaki dan pinggang pun dah tak berapa stabil ni..;DD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin