Khamis, Mac 18, 2010

MASIN

Hannah sekarang dah pandai bawak kereta..asal jumpa jer benda ni..tak mo turun dah..siap bunyi vroomm..vromm..budget F1 kat litar Sepang..

Tu si abang yang cakap..dia geram sebab Hannah leka main kereta..abang tu dah lapar dah..silap haribulan di gigitnya adik tu ;DD

Punyalah sedap bebudak ni makan ayam yer..ayam lah jugakk...di mana-mana bila-bila masa..

Spaghetti abah ni pedas sangatlah...mak punya mushroom soup sedap gak..tapi tak boleh banyak..muak..;D
makan kat San Francisco Pizza..tapi tak ada sapa pun yg nak order pizza..dah boring agaknya..

Malam ni masak ketupat palas..versi segera Adabi jer..bukan yg pakai daun palas tu..sekali dengan rendang ayam..ingat nak buat bekal mendaki gunung esok pagi..tetiba..chaitt!! TERMASIN lah pulakk..!!

Masalah betul..esok lah alter balik rendang masin tu..ngantuk dah ni..baju-baju nak panjat gunung belum pack lagi ni..

11 ulasan:

manzlie berkata...

salam from Makkah..

alhamdulilah...nampak sedap jer spaggethi tuh..yummy


wslam

Ayah Zain berkata...

Salam Pinat,

wat jadi masin?

az teringat mak saudara az dulu tersilap ambil garam halus (dia ingat gula) dan letak dalam wajik sirat. Siap bagi jiran lagi, ko pikir lar .......

sian untie I

dilaOHdila berkata...

wah sedapnya....ngences acik dilla kat sini taw
ni francisco mana ni kak

KAMATO berkata...

naik gunung mana tu?

Kak anie berkata...

Budak2 mana2 pun ayam...hari2 pun takpe kan pinatbate...

PINATBATE berkata...

Salam Cik Lie Makkah..
podeh tu..!! pakai lada Afrika agaknya..

PINATBATE berkata...

AZ..
kesiannya..mesti jiran tu kerkebil-kebil biji mata menelan wajik sirat masin..

PINATBATE berkata...

Dilla..
San Francisco Mines ..:D

PINATBATE berkata...

Kamato..
gunung Brinchang..tapi naik pakai kereta larr...

PINATBATE berkata...

Kak Anie..
saya sebenarnya tak suka makan ayam..tapi layan jugaklah peminat ayam tu..

花生豆花Alex berkata...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin