Ahad, Mac 28, 2010

GANTUNG APRON

Malam ni gantung apron..bon appetite..








18 ulasan:

manzlie berkata...

salam from Makakah...


look nice....lapor lak..


waslam

Rozali berkata...

Salam Kak Pinat

CL tayang makan
Kak pun n3 makan

nasib baik dah makan

Wassalam

Atikah berkata...

Salam kak,
Huhuhu... lapor lak tgk makanan yang akak hidang nie...

uncle pet..!! berkata...

ni kt mane plk ni kak pinat.. cm best aje.. ahiksss..

kucingorengemok berkata...

kita malas nak beli apron sbb kalau ada pun, asik tergantung je lebih dari dipakai, hehe

Ayah Zain berkata...

Salam Pinat,

masya allah, tak penah tengok lagi gelas tinggi tuh. heheh

dilaOHdila berkata...

salam kak PINT
gayahey delok panganey kak PINT iki
dadhi ngences aku ki..............

PINATBATE berkata...

Cik Lie Makkah..
Alhamdulillah..tapi tak boleh lawan nasi mandy lah..;D

PINATBATE berkata...

Salam Datuk Rozali..
kebetulan jer tu..
dah hari-hari makan..nak buek camno..

PINATBATE berkata...

Atikah..
lapor ker dik..? tak per..mee tu boleh jadi sumber inspirasi merendam maggi..cubalah;D

PINATBATE berkata...

uncle pet..
kat kopitiam Pak Hailam..salah satu drp 2 buah kopitiam yg menggunakan sijil halal Jakim yg sah..;DD

PINATBATE berkata...

KOG..
saja jer nak tulis apron..kasi gempak tajuk entry..padahal kakpinat tak pernah memasak pakai apron punnn..;P menyusahkan jer...

PINATBATE berkata...

AZ..
sungguh pun gelas setinggi itu,masih tak cukup puas rasa minum airnya..kurus benar gelas tu..

PINATBATE berkata...

Dila..
monggo mampir..;DD

pB berkata...

salam ...


kat mana tu ???

tunbegia berkata...

sungguh sedapnya,

salamm,

PINATBATE berkata...

pB..
kat Cheras ;D


TunBegia..
Alhamdulillah..

花生豆花Alex berkata...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin