Selasa, Mac 23, 2010

CAMERON











layan gambar jer lah dulu..

18 ulasan:

Amermeftah berkata...

kukukuku sy sekali pon tak penah pegi cameron, tp sudah tentulah setroberi cameron takleh lwn mesir punye kan?

manzlie berkata...

salam from makkah..

aduhai..cantiknyerrrr keindahan alam ciptaan allah swt..


waslam

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

naik gunung ghupernyer...kak nab terliuq kat stoberi tuh..nak buat trifle :-)

Ayah Zain berkata...

Salam Pinat

subahanallah, cantiknya. Bila la nak sampai sana nih menikmati alam maya ciptaan Allah ini

kak anie berkata...

Cantik2 gambar2nya...mesti seronoknya berganda...

PINATBATE berkata...

Amermeftah,
faraulah..;D
masing-masing ada keistimewaan tersendiri..macam Minah arab dengan gadis Melayulah..;P

PINATBATE berkata...

Cik Lie Makkah..
memang cantik..sebab tu kami tak jemu-jemu naik CH ..walau dah berkali-kali..

PINATBATE berkata...

Hajjah Zainab..
anak-anak saya tak tunggu trifle dah..petik dari pokok terus ngapp..tiga hari asyik meratah strawberry jer..sabor jerlah melayan RMnya..

PINATBATE berkata...

AZ..
Insyaallah..sampailah tu nanti..naik ikut Simpang pulai sekejap jer dah sampai..jln cantik mcm hiway..

PINATBATE berkata...

Kak Anie..
Alhamdulillah..nak bagi anak-anak seronok..

silversarina berkata...

BESTNYAAAAAAAA.... Nak stoberi tu ... cantik2 gambarnya !!

tunbegia berkata...

kabeh abang abang wae,

salamm mbakyu,

dilaOHdila berkata...

kak pint
masa dilla gi arituh buah straberry tak sebesor ini, bestnya lah kak wei......

Pak Man laksam berkata...

Gambar cantik dan clear........puas hati!

PINATBATE berkata...

KakRina..
hehehe..nak ker kak? alamak..dah tinggal kenangan jer..:(

PINATBATE berkata...

Tunbegia..
salam..abang abang kabeh..baru semangat!!;D

PINATBATE berkata...

Dila..
memang best! selalu naik CH cuaca panas terutama waktu tengahari..tapi kali ni sejukkk....!! berangin lak tu..

PINATBATE berkata...

PakMan..gambar pakai camera cap ayam jer tu..^^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin