Ahad, Disember 13, 2009

KAKAK MASUK ASRAMA

OK..kali ni kisah benar..tajuk entry tak tipu punya..hihihi..

kakak minta fruit cocktail sebelum balik kampung..mujur tak minta makanan yang pelik-pelik..

Babai rumah...babai kawan-kawan...babai facebook..babai friendster..babai koleksi novel dan komik...babai bantal busuk..

Alhamdulillah....12/12/2009 kakak masuk asrama..bertolak dari kampung...diiringi tangisan pilu Izzah..huahuahuaaa...

..percaya pada diri..dengan harapan dan keyakinan ..oowwhh..!!


17 ulasan:

dilaOHdila berkata...

alahai sedihnya
kakak dapat asrama kat mana ni kak PINT?awalnya dah bukak skolah. sian dik izzahnya

uncle pet..!! berkata...

kakak msuk skolah mana kak pinat..?? awai sgguh..

Amermeftah berkata...

tahniah kakak, duduk jauh-jauh tu elok-elok, pandai-pandai bawak diri, jgn ikut yg tak-tak elok

Chibi Maruko berkata...

masuk asrama dah anak tu, ni mesti ala ala drama minggu ini ni masa anak tu pegi, betul tak kak ;)

kucingorengemok berkata...

ye ke ibu dia tak nangis sekali? :)

PINATBATE berkata...

Dila...
uncle pet..
kakak dpt masuk maahad tahfiz..tu sebab masuk awal..cuti dia pun tak sama dgn sek biasa..

PINATBATE berkata...

Amermeftah..
mudah-mudahan begitulah..cita-cita kakak tinggi..nak jadi doktor yg hafaz quran katanya..mudah-mudahan tercapai..boleh belajar di Mesir macam abg Amermeftah..;D

PINATBATE berkata...

Chibi..
seminggu sebelum masuk asrama dah start drama..mak dia siap bagi wasiat itu ini..macam anak nak pergi oversea jer..hehehehh...

PINATBATE berkata...

KOG..
ibu dia TAK nanges depan kakak..tapi sebenarnya MERAUNG dalam bilik air..sobsobsob...aduuhh...pedihnya mata mak masuk syampoo..! ;P

tchersally berkata...

1. Salam Pinat..
2. Adussss sodapnye cocktail itu..
3. Sedihnya berpisah sementara..
4. Sejuk perut mak kakak mengandungkan kakak dulu kan..alhamdulillah..bakal al-hafiz..

PINATBATE berkata...

1.salam Sally..
2.memang sedap!lg pun dah lama x buat..
3.adik-adik kata sunyilah kat rumah kakak tak ada..baru-baru sgt ni ,Insyaalllah dah sibuk lps cuti sekolah sok biasalah..lagi pun buat jauh sgt,boleh jenguk tiap minggu..hehehe..
4.Mudah-mudahan kakak seronok dan dpt sesuaikan diri..doakan jer lah..tak tau nak cakap,subject ting 1 jer ada 18..tapi dah dia yg nak ..biarlah dia cuba berusaha..

KAMATO berkata...

moga kakak berjaya

PINATBATE berkata...

Kamato..
Amin..!terima kasih atas doa itu..

akudimar berkata...

Tahniah ye kak,
mudah-mudahan menjadi generasi qur'an yang solehah.

tahfiz mana kak pinat?

pinatbate berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
pinatbate berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
PINATBATE berkata...

Dimar

http://www.hafiz.edu.my/SekMenMula.html

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin