Rabu, Disember 23, 2009

HIBURKAN HATI

Jalan-jalan hiburkan hati anak..

damai senja hiburkan hati abah..

berendam hiburkan hati anak-anak lagi ..

dibuai bunyi ombak hiburkan hati sendiri..

10 ulasan:

Kak anie berkata...

Pinatbate...cantiknya tempat tu...cuti-cuti Malaysia ke?

KAMATO berkata...

tenguk kolam tu mcam kenal je....

Meen Eunos berkata...

tengok kolam tu mcm kenal je?

Lumut ke Kak Pinant?

akudimar berkata...

liburan katne kak?
hati omak terhibur dek ombak tapi
kalo ombak tu wat surf lagi gempak kan?

Izzah makin beso, wajah gadis sunti makin terserlah, leh ganti kakak tolong mak kat dapur.
paklik dimar doakan izzah sihat n ceria selalu.

PINATBATE berkata...

Kak anie..
tu jerlah tempatnya kak Anie...bukan bercuti sgt pun..ikut asben kerja..

KAMATO..
hehehe..tempat biasa tu...

PINATBATE berkata...

Meen..
hamboi..! tepat sekali...

Dimar..
Alhamdulillah..Izzah makin sihat sekarang..dah tak perlu masuk darah mcm dulu,appoiment doc pun 3 bulan sekali..ubat pun dah pandai makan sendiri tak payah suruh..nak naik darjah dua ni tengah hafal sifir 7,8,9..tolong masak jer tak mau..;(

cikgu mas berkata...

salam

amboii semua sedang berhibur ni!!!bahagia yerrr!!!

Meen Eunos berkata...

tempat jatuh lagi dikenang.
saye menetap & membesar di
Seri Manjung hampir 18 tahun.

Lumut tu dekat dekat je dgn
Seri Manjung.

PINATBATE berkata...

cikgu mas..
alahai cikgu mas..duduk kat rumah baru laaggiii terhibur..betul tak?


meen..
kakpinat makan tengahari kat Seri
Manjung..makan tempoyak le yeop!

dilaOHdila berkata...

bestnya dapat gi cuti2 kat hotel ni kak
tengok tempatnya kok chuntek ghitew ya
bestnya......gambar pun shuntek nih

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin