Selasa, Disember 29, 2009

JANTUNG TERHENTI

Hujung minggu lepas pergi tengok Kakak dekat asrama..Bila nampak muka Kakak terjengul dekat pintu jer adik-adik dia dah menjerit.."kakak! kakak!.."macam dah setahun tak jumpa..padahal tiap-tiap minggu datang asrama ..hiks..

''Mak! ngapa mak lambat sangat sampai..? cepatlah bawak Kakak keluar mak..!"

''Kenapa..?"

" kakak dah tak tahan sangat ni..tolonglah bawak kakak keluar mak..!!"

Jantung terhenti seketika..tak tau nak cakap apa..bermacam-macam perkara berlegar dalam kepala..Kena buli ker budak ni? Tak tahan duduk asrama ke? Susah sangat ke pelajaran dia? sekolah mana nak hantar pula lepas ni?..haihhh..! baru dua minggu...

Tarik nafass...hembus..!!


"Ok Kak..Cuba cerita kat mak, kenapa sebenarnya..apa sebab kakak nak keluar..?"

''Kakak nak MAKAN PIZZA..!! Jom lah gi Pizza Hut.."

" Hek Elehhh..nak keluar makan pizza rupanya...buat sakit jantung mak terkejut jer.."





Nikmat!..mujurlah cuma nak makan pizza jer...kalau tidakkk...mau tidur berdiri mak dia..

11 ulasan:

silversarina berkata...

kakak baru masuk sekolah kat mana tu ??

baru2 lagi memang lag nak keluar aje...nasib baik nak keluar makan pizza je ...lega hati maknya :)

Meen Eunos berkata...

Ek-eleh si kakak ni.
buat pembace suspen je.
Hehe.

Selamat kembali ke sekolah
Kak Pinat. =)

kucingorengemok berkata...

tidor berdiri? boleh tidor ke pun? berdiri kaku je kot... heheh

dilaOHdila berkata...

salam kak PINT
alahai kakak dah nampak dewasa, ayyuh
berseri2 wajahnya. kak pint abery minggu balik tg lah erk.....

PIZZA tu buat acik dilla teringin jugak nak makannya

uncle pet..!! berkata...

adehhhh.. pndai le ko ahkak..
trkene mak gitu.. huahuahua..

PINATBATE berkata...

KakRina,
Kakak dah masuk sekolah 12/12 hari tu..
http://www.hafiz.edu.my/

PINATBATE berkata...

Meen..
Memang suspen..dahlah tak bagi salam..tak tanya khabar..tetiba terus cakap nak keluar..berdebar jantung kakpinat..

cisss..!

PINATBATE berkata...

KOG..
Boleh sajaa...haha!

PINATBATE berkata...

Dila..
lepas buka sekolah ni dah tak dpt balik Tanjung tiap minggu..tapi atuk ngan embah akan take over ..hihi..

PINATBATE berkata...

uncle pet..
tipah tertipu banggg....

Ayah Zain berkata...

Salam kak pinat,

heheh, biasa la tuh. jangan di layan kalau dia nak kuar.

nanti kan, bila dah lama kat asrama, nak balik rumah pun dia dah tak mahu ngeh ngeh ngeh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin