Sabtu, November 07, 2009

KESIAN ..

Malam Jumaat bebaru ni ada program solat hajat SPM dan STPM..jadi dari senja sampai malam bebudak ni kena tinggal kat rumah.

yang pilu sendunya bila balik malam tu tengok Hannah tertidur depan tv peluk belon Ben10 dia..menangis tak nak masuk bilik sebab nak tunggu mak balik...



Alahaii....:)

7 ulasan:

Ayah Zain berkata...

Salam Pinutbutter,

Sian anak-anak tu yer. sampai tertidur menunggu emaknya tak balik-balik.

Itu ler nasib cikgukan, mengutamakan anak-anak orang, kadang2 anak sendiri dipinggirkan (kalau-kalau emak bapak murid2 ni mengetahui tugas guru ni ......) hanya Allah yang mengetahu dan mmbalasnya.

ehh ayah dia buat apa pulak?

p/s sejak semenjak dua menjak ni az asyik no 1 jer.

PINATBATE berkata...

Ayahzain..
ayah dia tengok jer anak dia..;P

Uncle berkata...

Dear Pinat.
Sayu Uncle tengok. Memang Uncle boleh faham sangat...Uncle pun samalah...sayu bila tengok anak-anak tidur tunggu kita!

mazudi berkata...

Sian.
Tu la awak. Sampai tertido tido menunggu.
duuu... kiutnya.

dilaOHdila berkata...

alahai anak mak...
mesti rindu mak masa ni
sejuk hati mak tengok ada anak dia yang sedang menanti tuh.......

hajah zainab bt abdullah berkata...

kesian! betul macam kata ayah zain tu...tak per, jika kita ikhlas buat keje kita tu , Allah akan memberi ganjaranNya...kadang2 kita tak 'perasan' pun nikmat yg Allah anugerahkan kpd kita.

cikgu mas berkata...

salam kak pinat

kita jaga anak orang,Allah pelihara anak kita,insyallah..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin