Selasa, November 24, 2009

Tengahari ni dating berdua meraikan kakak..Kakak makan tomyam horr liao..berasap telinga! Ehh!! blog ni dah macam blog makanan pulak ..asyik-asyik tunjuk gambar makanan jer..

Cover pedas dengan bandung cincau lemak berkrim..hhmm! ...Sebenarnya air asam boi tu lagi hebat ! ..teringat-ingat sampai malam..
Laksam Kelate .....makan laksam teringat Pak Man ;P

Semuga pada masa akan datang bintang kakak bertambah terang sinarnya..!
Jangan jerawat yg bertambah sinar sudah..haha!

8 ulasan:

dilaOHdila berkata...

waduh sedapnya kakak makan
nampak menyelerakan...CUN aa kakak ni
lesung batu tu yang tak tahan.............

PINATBATE berkata...

Dill..oh Dill..
mak aihh..sedap yong..hingga menjilat sudu..;)

silversarina berkata...

mee bandung , air asam boi .. terliurnya akak.

sweetnya kakak .

Asnija berkata...

Salam Pinat,
Kat mana ni? Wah saya naik berasap terliur nih....(ehh..ada ke istilah perumpamaan cam gitu?)
Balik Parit Baru raya ni?

Meen Eunos berkata...

Salam Kak Pinat.
A'ah la kak.
Blog akak ni dah macam
blog Jalan-Jalan Cari Makan
pulak.
Bile lapar bace blog akak
bole buat kenyang. =)

PINATBATE berkata...

Kak Rina..
air bandung cincau la kak Rina ..bukan mee bandung..hehe
kakak makan tomyam yg pedas berasap tu..;)

PINATBATE berkata...

salam datin,
makan kat Laksa Shack ..
raya ni tak balik PB..tak de sapa kat sana..saya balik rumah mak kat Tg Karang

PINATBATE berkata...

Meen..
HAHAHA!
JJCM yer...lps ni buat citer lainlah..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin