Rabu, November 11, 2009

MUSIM KENDURI

Musim kenduri..telah tiba lagi....( nyanyi ikut rentak lagu Musim haji..)
minggu lepas kami sekeluarga meraikan majlis pernikahan anak saudara..majlis bermula mlm Sabtu dengan majlis berinai yang meriah dengan paluan kompang gadis-gadis ayu ni


Ramai betul juru gambar bertauliah dan tidak bertauliah depan pelamin tu..jadi untuk memeriahkan suasana,Izzah pun menyelit jugak tembak gambar..tu sebab blurr dan senget jer gambarnya...plus camera cap ayam bateri dah weak..haha!

Pagi Ahad pula,kumpulan marhaban meraikan majlis cukur jambul baby Abid...tahun lepas sambut menantu,tahun ini menimang cucu..plus seorang lagi menantu baru..rezeki..!

nampak budak tudung pink yg kena paksa bawa dulang tu..muka masam asam boi..haha!


Selamat pengantin baru buat Husna dan ..siapa nama pengantin lelaki ni ha? lupa lak nama dia..amponn..makcik dah tua..

14 ulasan:

Ayah Zain berkata...

Salam Pinat,

Dah hukum alam, dari sorang berdua, berdua jadi bertiga, 4, 5 ect kemudia berdua semula macam az ni, then sorang semula.

PINATBATE berkata...

Ayah zain..
berseorangan semula dia alam terasing...:(

cikgu mas berkata...

amboi bestnyer teringat zaman kawin-kawin..hehehe

kucingorengemok berkata...

oh, lom cuti sekolah pun dah mula dah? pantas! hehe

Pak Man laksam berkata...

Pinat,
Semoga cepat dapat cucu.

PINATBATE berkata...

Cikgu mas..
terkenang masa lalu lak yer..:)

PINATBATE berkata...

KOG..
sekarang tak tunggu musim cuti sekolah dah..siapa cepat jer..haha!

PINATBATE berkata...

Pal Man..
Amin!
sekarang pun dah ramai cucu-cucu Nek Pinat ni pak Man..

en_me berkata...

me nak fantunn sikit vollee kannns..
Tanam nyiur gading,
Jual di pekan danok;
Lihat orang bersanding..
Bantal guling dipelok-pelok.. ammvoiii

PINATBATE berkata...

adoi lah..berpantun pulak en_me ni...

Ayah Zain berkata...

Salam Pinut,

Semoga Ceria selalu

PINATBATE berkata...

thanks AZ..
petang ni nak ke Pagoh..menghantar pengantin..ceria sokmo...

akudimar berkata...

haku takleh la tengok gambo pengantin nih kak pinat.

pilu semacam wakakaka...

PINATBATE berkata...

dimar..

HAHAHA..!!
cepatlah pergi meminang dik oii...!!
hilangkan pilu tuu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin